1
Vraag
2
Reacties
TJZijlstra

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oud account verwijderen

Hallo,

Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten. Echter heb ik een aantal jaren al een ander abonemment gehad en daarna overgestapt naar KPN. 

Nu heb ik nog een account met klantnummer op dat oude account en zou ik graag een account willen hebben met mijn nieuwe klantnummer. Dit alles op hetzelfde e-mailadres.

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12454Posts
  • 1019Oplossingen
  • 4714Likes

Helemaal goed! Ik heb je oude account ontkoppeld. Als het goed is moet je nu een nieuw MijnZiggo account moeten kunnen aanmaken met het e-mailadres. Lukt het vandaag toch nog niet (melding dat er al een account is op het e-mailadres), probeer het dan morgen nog even. 

Een mooi weekend! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61222Posts
  • 4150Oplossingen
  • 15495Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12454Posts
  • 1019Oplossingen
  • 4714Likes

Hey @TJZijlstra. Welkom terug!

Als je het hebt over "account" bedoel je dan een MijnZiggo account, of je Community account hier? 

TJZijlstra
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Daarmee bedoel ik het Mijn Ziggo account.

Alvast bedankt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12454Posts
  • 1019Oplossingen
  • 4714Likes

Helemaal goed! Ik heb je oude account ontkoppeld. Als het goed is moet je nu een nieuw MijnZiggo account moeten kunnen aanmaken met het e-mailadres. Lukt het vandaag toch nog niet (melding dat er al een account is op het e-mailadres), probeer het dan morgen nog even. 

Een mooi weekend! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates