Geachte heer/ mevrouw,
Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.
Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emailadres.
Graag wil ik dat het oude account van het oude adres waar ik allang niet meer woon, verwijderd wordt zodat ik alsnog een account voor mijn nieuwe Ziggo aansluiting op mijn huidige adres kan registreren.
Met vriendelijke groet,
Tim Rodi
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Ronihd,
Vandaag iemand telefonisch via de klantenservice te pakken gekregen die het voor mij heeft opgelost, desondanks bedankt voor de inzet!
Groeten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@TMRodi schreef:
Geachte heer/ mevrouw,
Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.
Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emailadres.
Graag wil ik dat het oude account van het oude adres waar ik allang niet meer woon, verwijderd wordt zodat ik alsnog een account voor mijn nieuwe Ziggo aansluiting op mijn huidige adres kan registreren.
Met vriendelijke groet,
Tim Rodi
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik meld het even bij hun.
Beste Ronihd,
Vandaag iemand telefonisch via de klantenservice te pakken gekregen die het voor mij heeft opgelost, desondanks bedankt voor de inzet!
Groeten.
Hey @TMRodi,
Ik ben te traag lees ik wel! Of jij bent te snel, dat kan natuurlijk ook. Fijn dat mijn collega je heeft geholpen en het probleem is opgelost. Geniet van je dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.