Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
TMRodi
Level 2

Oud account op emailadres

Geachte heer/ mevrouw,

 

 

Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.

Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emailadres.

 

Graag wil ik dat het oude account van het oude adres waar ik allang niet meer woon, verwijderd wordt zodat ik alsnog een account voor mijn nieuwe Ziggo aansluiting op mijn huidige adres kan registreren.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Tim Rodi

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TMRodi
Level 2
Topicstarter

Beste Ronihd,

 

Vandaag iemand telefonisch via de klantenservice te pakken gekregen die het voor mij heeft opgelost, desondanks bedankt voor de inzet!

 

Groeten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

@TMRodi  schreef:

Geachte heer/ mevrouw,

 

 

Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.

Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emailadres.

 

Graag wil ik dat het oude account van het oude adres waar ik allang niet meer woon, verwijderd wordt zodat ik alsnog een account voor mijn nieuwe Ziggo aansluiting op mijn huidige adres kan registreren.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Tim Rodi


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Ik meld het even bij hun.

TMRodi
Level 2
Topicstarter

Beste Ronihd,

 

Vandaag iemand telefonisch via de klantenservice te pakken gekregen die het voor mij heeft opgelost, desondanks bedankt voor de inzet!

 

Groeten.

Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @TMRodi

Ik ben te traag lees ik wel! Of jij bent te snel, dat kan natuurlijk ook. Fijn dat mijn collega je heeft geholpen en het probleem is opgelost. Geniet van je dag!

0 Kudos