1
Vraag
2
Reacties
TMRodi

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Oud account op emailadres

Geachte heer/ mevrouw,

 

 

Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.

Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emailadres.

 

Graag wil ik dat het oude account van het oude adres waar ik allang niet meer woon, verwijderd wordt zodat ik alsnog een account voor mijn nieuwe Ziggo aansluiting op mijn huidige adres kan registreren.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Tim Rodi

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TMRodi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Ronihd,

 

Vandaag iemand telefonisch via de klantenservice te pakken gekregen die het voor mij heeft opgelost, desondanks bedankt voor de inzet!

 

Groeten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@TMRodi  schreef:

Geachte heer/ mevrouw,

 

 

Onlangs op mijn nieuwe adres een Ziggo aansluiting.

Hiervoor wil ik dus een nieuw account registreren, dit gaat niet omdat het oude account nog steeds actief staat op mijn emailadres.

 

Graag wil ik dat het oude account van het oude adres waar ik allang niet meer woon, verwijderd wordt zodat ik alsnog een account voor mijn nieuwe Ziggo aansluiting op mijn huidige adres kan registreren.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Tim Rodi


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Ik meld het even bij hun.

TMRodi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Beste Ronihd,

 

Vandaag iemand telefonisch via de klantenservice te pakken gekregen die het voor mij heeft opgelost, desondanks bedankt voor de inzet!

 

Groeten.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @TMRodi

Ik ben te traag lees ik wel! Of jij bent te snel, dat kan natuurlijk ook. Fijn dat mijn collega je heeft geholpen en het probleem is opgelost. Geniet van je dag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic