1
Vraag
2
Reacties
Graizie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud Ziggo account verwijderen

Hallo!

Ik ben vandaag overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Ik had al Ziggo. Ik heb in het verleden al eerder Ziggo gehad, toen had ik een Mijn Ziggo account op mijn eigen e-mailadres. Bij mijn meest recente overstap naar Ziggo heb ik het account op het e-mailadres van mijn vriendin gezet. Maar ik wil het My Vodafone account niet op het e-mailadres van mijn vriendin.

Ik wil graag dat het oude account op mijn oude e-mailadres helemaal verwijderd wordt, zodat ik de huidige abonnementen van Ziggo en Vodafone op mijn eigen e-mailadres kan zetten.

Wie kan mij hierbij helpen? Alvast bedankt!

Groet,

Jerome

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 955Posts
  • 158Oplossingen
  • 396Likes

Geen probleem 🙂 een warm welkom hier! Ik heb je account zojuist vrijgegeven zodat hier een nieuwe registratie gedaan kan worden. 
Die wijzig je via Mijn Ziggo en is snel geregeld. Laat je weten wanneer het gelukt is? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63355Posts
  • 4377Oplossingen
  • 16746Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 955Posts
  • 158Oplossingen
  • 396Likes

@Graizie Goed dat je hiervoor een topic start. Om je te helpen met het account verwijderen moet ik die natuurlijk wel hebben 😉 
Zet je deze in je profiel achter je postcode en huisnummer? Voeg daarbij ook toe om welk adres dit stond en op welke naam. 
Geef hier een update wanneer je dit gedaan hebt. Dan komt het helemaal goed. 

Graizie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey @Jos!

bedankt voor je bericht 😊 ik ben nog niet zo bekend hier, maar logisch dat je mijn gegevens moet hebben natuurlijk. Ik heb het e-mailadres in kwestie + postcode huisnummer van het adres waar ik als laatst een abonnement had op dat account. Hopelijk lukt het zo!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 955Posts
  • 158Oplossingen
  • 396Likes

Geen probleem 🙂 een warm welkom hier! Ik heb je account zojuist vrijgegeven zodat hier een nieuwe registratie gedaan kan worden. 
Die wijzig je via Mijn Ziggo en is snel geregeld. Laat je weten wanneer het gelukt is? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic