Hallo!
In oude berichten zie ik dat het mensen is gelukt om via deze community hun oude Ziggo account te laten verwijderen. Ik zou dat ook graag willen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Alvast bedankt.
Groetjes, Tamara
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Tamroz helemaal goed, ik heb het account voor je gevonden. Dat komt in orde, het account wordt weggehaald!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Welkom op de Ziggo Community @Tamroz
Goed dat je ons gevonden hebt. Wij helpen je graag met het verwijderen van jouw oude Mijn Ziggo account.
Wil je jouw oude gebruikersnaam tussen haakjes achter jouw huisnummer plaatsen in jouw Community profiel? Dan zorg ik ervoor dat het oude account verwijderd wordt.
Wat een snelle reactie, dankjewel Jiri! Ik hoop dat dit mijn oude gebruikersnaam was. Ik heb alle andere informatie ook in mijn profiel erbij gezet. Hopelijk kun je hiermee verder! Alvast bedankt!
Groetjes,
Tamara
@Tamroz helemaal goed, ik heb het account voor je gevonden. Dat komt in orde, het account wordt weggehaald!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.