Hoi, kan ik ergens mijn oude "mijn ziggo" account verwijderen? Ik ben na een jaar weer terug bij Ziggo en wil inloggen op de mijn ziggo app maar dan krijg ik alleen mijn oude account te zien met mijn oude klantnummer. Ik heb nu een nieuw klantnummer en wil met hetzelfde emailadres inloggen op de mijn ziggo app maar dat gaat natuurlijk niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Marij1604, ik zie dat het e-mailadres inderdaad nog gekoppeld was aan een oud klantnummer. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Als het goed is dan kun je nu een nieuw account aanmaken met dit e-mailadres.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit zal een moderator voor u in gang moeten zetten. Deze komen vanzelf langs in dit topic, dat kan wel even duren, u kunt ook bellen.
Een Ziggo moderator kan je emailadres loskoppelen van je oude Mijn Ziggo en dan kun je een nieuwe Mijn Ziggo aanmaken.
Zet het bewuste emailadres achter je huisnummer in je profiel.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Top dankjewel! Ik heb het bewuste emailadres achter mijn huisnummer gezet bij mijn gegevens. Ik wacht geduldig af 😊
Ik zou denken dat als je de beschikking hebt over een tweede email-adres (of alias?), dat je (als je ingelogd bent in het oude Mijn Ziggo-account) dat emailadres kan koppelen aan het het oude Ziggo-account. Dan is dat oorspronkelijke emailadres toch ook losgekoppeld van het oude Ziggo-account?
Geen moderator nodig en oude info nog bereikbaar.
Dat lijkt inderdaad een goede tip, of dat in de praktijk net zo eenvoudig werkt is de vraag.
Goedemorgen @Marij1604, ik zie dat het e-mailadres inderdaad nog gekoppeld was aan een oud klantnummer. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Als het goed is dan kun je nu een nieuw account aanmaken met dit e-mailadres.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.