Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Marij1604
Level 2

Oud Mijn Ziggo account verwijderen

Hoi, kan ik ergens mijn oude "mijn ziggo" account verwijderen? Ik ben na een jaar weer terug bij Ziggo en wil inloggen op de mijn ziggo app maar dan krijg ik alleen mijn oude account te zien met mijn oude klantnummer. Ik heb nu een nieuw klantnummer en wil met hetzelfde emailadres inloggen op de mijn ziggo app maar dat gaat natuurlijk niet.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Marij1604, ik zie dat het e-mailadres inderdaad nog gekoppeld was aan een oud klantnummer. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Als het goed is dan kun je nu een nieuw account aanmaken met dit e-mailadres. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

Dit zal een moderator voor u in gang moeten zetten. Deze komen vanzelf langs in dit topic, dat kan wel even duren, u kunt ook bellen.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan je emailadres loskoppelen van je oude Mijn Ziggo en dan kun je een nieuwe Mijn Ziggo aanmaken.

Zet het bewuste emailadres achter je huisnummer in je profiel.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Marij1604
Level 2
Topicstarter

Top dankjewel! Ik heb het bewuste emailadres achter mijn huisnummer gezet bij mijn gegevens. Ik wacht geduldig af 😊

DennyW
Level 17

Ik zou denken dat als je de beschikking hebt over een tweede email-adres (of alias?), dat je (als je ingelogd bent in het oude Mijn Ziggo-account) dat emailadres kan koppelen aan het het oude Ziggo-account. Dan is dat oorspronkelijke emailadres toch ook losgekoppeld van het oude Ziggo-account?
Geen moderator nodig en oude info nog bereikbaar.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Dat lijkt inderdaad een goede tip, of dat in de praktijk net zo eenvoudig werkt is de vraag.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Marij1604, ik zie dat het e-mailadres inderdaad nog gekoppeld was aan een oud klantnummer. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Als het goed is dan kun je nu een nieuw account aanmaken met dit e-mailadres. 

Ga naar reactie