1
Vraag
2
Reacties
Marij1604

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oud Mijn Ziggo account verwijderen

Hoi, kan ik ergens mijn oude "mijn ziggo" account verwijderen? Ik ben na een jaar weer terug bij Ziggo en wil inloggen op de mijn ziggo app maar dan krijg ik alleen mijn oude account te zien met mijn oude klantnummer. Ik heb nu een nieuw klantnummer en wil met hetzelfde emailadres inloggen op de mijn ziggo app maar dat gaat natuurlijk niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Marij1604, ik zie dat het e-mailadres inderdaad nog gekoppeld was aan een oud klantnummer. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Als het goed is dan kun je nu een nieuw account aanmaken met dit e-mailadres. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18364Posts
  • 763Oplossingen
  • 6289Likes

Dit zal een moderator voor u in gang moeten zetten. Deze komen vanzelf langs in dit topic, dat kan wel even duren, u kunt ook bellen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75748Posts
  • 5170Oplossingen
  • 22219Likes

Een Ziggo moderator kan je emailadres loskoppelen van je oude Mijn Ziggo en dan kun je een nieuwe Mijn Ziggo aanmaken.

Zet het bewuste emailadres achter je huisnummer in je profiel.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Marij1604
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top dankjewel! Ik heb het bewuste emailadres achter mijn huisnummer gezet bij mijn gegevens. Ik wacht geduldig af 😊

DennyW

Level 17
  • 3151Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

Ik zou denken dat als je de beschikking hebt over een tweede email-adres (of alias?), dat je (als je ingelogd bent in het oude Mijn Ziggo-account) dat emailadres kan koppelen aan het het oude Ziggo-account. Dan is dat oorspronkelijke emailadres toch ook losgekoppeld van het oude Ziggo-account?
Geen moderator nodig en oude info nog bereikbaar.

RoWi.

Level 20
  • 18364Posts
  • 763Oplossingen
  • 6289Likes

Dat lijkt inderdaad een goede tip, of dat in de praktijk net zo eenvoudig werkt is de vraag.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Marij1604, ik zie dat het e-mailadres inderdaad nog gekoppeld was aan een oud klantnummer. Ik heb dit account zojuist verwijderd. Als het goed is dan kun je nu een nieuw account aanmaken met dit e-mailadres. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic