HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds begin oktober ben ik verhuisd en heb ik een nieuw ziggo abonnement afgesloten op mijn nieuwe adres. Nu heb ik nog een oud abonnement wat gekoppeld is aan hetzelfde email adres als het nieuwe account. Ook is mijn Vodafone account nog gekoppeld aan het oude klantnummer. Zou het oude account verwijderd kunnen worden zodat ik een nieuw account met het nieuwe klantnummer kan maken?
Over de telefoon zeiden ze dat dit automatisch na 30 dagen zou gebeuren alleen nu ben ik anderhalve maand verder en is het nog niet veranderd.
Bij voorbaat dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Adeadly oef, lastig allemaal. Het is soms inderdaad even een taai proces, sorry!
Wat soms wil helpen, is het wissen van je cache en cookies. Wat ook helpt, is inloggen in je Mijn Ziggo (dus ook echt met je Mijn Ziggo gegevens, niét met je My Vodafone gegevens), waar dan ook een 'tegel' staat met de vraag voor het koppelen van de accounts.
Die weg kan je ook bewandelen. Om te controleren of je niks over het hoofd ziet, is dit topic ook zeker een aanrader. Lukt het dan wel?
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hi @Adeadly,
Ik help je natuurlijk graag om het oude account te verwijderen.
De gegevens in jouw community profiel zijn het oude of nieuwe adres? Wil je de gebruikersnaam van het betreffende Mijn Ziggo account tussenhaakjes achter de postcode plaatsen? Indien dit het nieuwe adres is zie ik ook graag tussen de haakjes het oude adres.
Laat je weten als dit gedaan is? Dan kan ik aan de slag voor jou 😄
Heb het erin gezet! Heb qua gebruikersnaam 2 me mail en originele gebruikersnaam erin gezet, omdat deze gekoppeld is.
@Madelon misschien dat je geen notificatie hebt gehad, maar zie bovenstaande bericht
@Adeadly, het oude Mijn Ziggo account is nu weg! Probeer je het nog eens?
@Madelon ik kan nu opnieuw registreren alleen geeft hij wel aan dat er een account bestaat met mijn mail, komt dit doordat mijn Vodafone ook al hier op zit? Want als ik nu wil samenvoegen moet ik weer inloggen op mijn ziggo die nu nog niet bestaat?
Yes dat klopt inderdaad! Ik kan My Vodafone ook verwijderen zodat je de koppeling later weer opnieuw kan instellen?
@Madelon Als je dit nog zou willen doen? Dan registreer ik me bij Vodafone ook wel opnieuw. Wel omslachtig zo om eerlijk te zijn 😅
Ik neem het even van Madelon over! @Adeadly Nu weet ik even niet welk adres ik moet pakken in je Community gegevens.
@Carlien tussen haakjes is oud, daarvoor is nieuw (kz is oud)
Yes! Gevonden en verwijderd, dan kan je nieuwe aanmaken 🙂
@Carlien Oke misschien was dit niet heel handig geweest, was nu ingelogd op mijn vodafone omdat met het koppelen er nog steeds een account bestond met mijn huidige mail.
Nu staat op my vodafone wel een account, maar kan er niet in verder(mijn huidige en actieve klantnummer), al wil ik mijn huidige telefoonnummer weer aan het account koppelen dan zegt het systeem: Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder. Maar dat is dit account? Ik heb het ingewikkelder gemaakt dan het is denk ik, sorry! Wat nu? Kan je het weer terugkoppelen?
Mijn nieuwe klantnummer van ziggo staat nu wel aan dit account gekoppeld 😅. Ik raak echt in de war van dit gekoppelde systeem.
P.S. : Klantnummer van vodafone voor de zekerheid in mijn gegevens gezet
@Adeadly oef, lastig allemaal. Het is soms inderdaad even een taai proces, sorry!
Wat soms wil helpen, is het wissen van je cache en cookies. Wat ook helpt, is inloggen in je Mijn Ziggo (dus ook echt met je Mijn Ziggo gegevens, niét met je My Vodafone gegevens), waar dan ook een 'tegel' staat met de vraag voor het koppelen van de accounts.
Die weg kan je ook bewandelen. Om te controleren of je niks over het hoofd ziet, is dit topic ook zeker een aanrader. Lukt het dan wel?
@Jacob cache verwijderen heeft inderdaad geholpen! Alles is nu in orde. Super bedankt allemaal!
Hi,
mag ik hier op aanhaken? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem.
Een oud account en een nieuw klantnummer. Daarnaast is mijnvodafone ook gelinkt aan het oude account.
Kunnen jullie dit rechtzetten?
@Remar65 Super dat jij dit topic gevonden hebt voor het stellen van jouw vraag! Als ik het goed begrijp is jouw Vodafone account nog gekoppeld aan een oud klantnummer. Kun je per privebericht aangeven om welk klantnummer en welk Mijn Ziggo / Mijn Vodafone account het precies gaat? Dan kijken wij wat er misgaat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.