1
Vraag
2
Reageer en help mee
trebor66

Level 10
  • 487Posts
  • 9Oplossingen
  • 132Likes

Orderbevestiging nooit ontvangen (verkeerd e-mail adres)

Afgelopen zondag heb ik een nieuw abonnement afgesloten.  Ik heb daar alleen een oud e-mail adres gebruikt, wat niet meer in gebruik is, of waar ik niet meer bij kan. De orderbevestiging heb ik dus nooit ontvangen.

Die zou ik toch nog graag willen ontvangen, is het mogelijk om daar als nog een kopie van te sturen?

Ik heb er gisteren over gebeld, toen is het e-mail adres aangepast, dus dat staat al goed, vervolgens is er ook een kopie gestuurd van een e-mail betreffend orderConfirmation_installation. Doe de installatiecheck staat er bovenin de e-mail. Ik denk dat er nog een eerdere e-mail moet zijn , betreffende de orderbevestiging.  Ik heb nu niets van  wat ik heb besteld en hoe lang het contract duurt, en zou dit graag op papier (in een e-mail ) hebben

staan. Kan een moderator kijken naar de orderbevestiging, en mij een kopie doen toekomen? 

Mocht er meer info nodig zijn dan hoor ik het graag.

Bij voorbaat dank

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76867Posts
  • 5225Oplossingen
  • 22732Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 487Posts
  • 9Oplossingen
  • 132Likes

Helaas nog steeds geen reactie ontvangen van een moderator.  Zou toch graag een kopie willen ontvangen van de orderbevestiging zodat ik nog kan reageren mocht er iets niet kloppen.  Het gebruikte ziggo adres is inmiddels ook weer veranderd, dus het daar naar toe sturen is geen optie.  Zou het graag willen ontvangen op het e-mail adres wat ik hier gebruik op de community.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 73Posts
  • 5Oplossingen
  • 51Likes

Goedemiddag @trebor66, begrijpelijk dat je een kopie van de orderbevestiging wil hebben.

Op de achtergrond is er al aardig wat actie ondernomen, en we komen steeds dichterbij. 😉 In de periode dat de bestelling is geplaatst, waren er problemen met het systeem dat verantwoordelijk is voor het genereren van de orderbevestiging.

We gaan je orderbevestiging zeker versturen, maar dit kan nog even duren. Mijn excuses voor het ongemak.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76867Posts
  • 5225Oplossingen
  • 22732Likes

***

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 487Posts
  • 9Oplossingen
  • 132Likes

Dank. Mocht het verstuurd zijn kunnen jullie het dan even laten weten? Ik zal het hier ook even melden mocht ik de bevestiging toegestuurd hebben gekregen. 

(ondertussen gelukkig wel in een bericht toegezonden gekregen wat ik heb besteld, met welke kortingen enz. dus dat is al iets gelukkig)

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 487Posts
  • 9Oplossingen
  • 132Likes

Dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic