1
Vraag
2
Reacties
trebor66

Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

Orderbevestiging nooit ontvangen (verkeerd e-mail adres)

Afgelopen zondag heb ik een nieuw abonnement afgesloten.  Ik heb daar alleen een oud e-mail adres gebruikt, wat niet meer in gebruik is, of waar ik niet meer bij kan. De orderbevestiging heb ik dus nooit ontvangen.

Die zou ik toch nog graag willen ontvangen, is het mogelijk om daar als nog een kopie van te sturen?

Ik heb er gisteren over gebeld, toen is het e-mail adres aangepast, dus dat staat al goed, vervolgens is er ook een kopie gestuurd van een e-mail betreffend orderConfirmation_installation. Doe de installatiecheck staat er bovenin de e-mail. Ik denk dat er nog een eerdere e-mail moet zijn , betreffende de orderbevestiging.  Ik heb nu niets van  wat ik heb besteld en hoe lang het contract duurt, en zou dit graag op papier (in een e-mail ) hebben

staan. Kan een moderator kijken naar de orderbevestiging, en mij een kopie doen toekomen? 

Mocht er meer info nodig zijn dan hoor ik het graag.

Bij voorbaat dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

@Rikst  net ook via privébericht gestuurd, maar zet het hier ook nog even neer, misschien heeft een andere gebruiker er nog wat aan. Ik bekeek de orderbevestiging via ziggo webmail.  En blijkbaar gaat het dan iets niet goed. Je ziet ook wel eens een melding dat niet alles wordt overgenomen van de e-mail als je e-mail met een bijlage doorstuurt.  Misschien is dat hier ook zo iets. Heb het Mail programma op mijn iPhone geïnstalleerd en het ziggo e-mail adres er aan gekoppeld, vervolgens was de orderbevestiging wel leesbaar. 

Moet je ook maar net weten:-) Anyway blij dat de orderbevestiging nu leesbaar is voor me.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77247Posts
  • 5245Oplossingen
  • 22909Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

Helaas nog steeds geen reactie ontvangen van een moderator.  Zou toch graag een kopie willen ontvangen van de orderbevestiging zodat ik nog kan reageren mocht er iets niet kloppen.  Het gebruikte ziggo adres is inmiddels ook weer veranderd, dus het daar naar toe sturen is geen optie.  Zou het graag willen ontvangen op het e-mail adres wat ik hier gebruik op de community.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 130Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes

Goedemiddag @trebor66, begrijpelijk dat je een kopie van de orderbevestiging wil hebben.

Op de achtergrond is er al aardig wat actie ondernomen, en we komen steeds dichterbij. 😉 In de periode dat de bestelling is geplaatst, waren er problemen met het systeem dat verantwoordelijk is voor het genereren van de orderbevestiging.

We gaan je orderbevestiging zeker versturen, maar dit kan nog even duren. Mijn excuses voor het ongemak.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77247Posts
  • 5245Oplossingen
  • 22909Likes

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

Dank. Mocht het verstuurd zijn kunnen jullie het dan even laten weten? Ik zal het hier ook even melden mocht ik de bevestiging toegestuurd hebben gekregen. 

(ondertussen gelukkig wel in een bericht toegezonden gekregen wat ik heb besteld, met welke kortingen enz. dus dat is al iets gelukkig)

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

Dank!

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

Hoe lang is even:-) nog steeds niks.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5429Posts
  • 509Oplossingen
  • 1812Likes

Hi @trebor66 

We hebben de bevestiging zojuist opnieuw aan je gestuurd, deze zul je in de loop van de dag ontvangen. 

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

@Rikst  ik heb wel eens eerder een. dergelijke e-mail opvangen, er zit een html bijlage bij, die download ik dan maar ik kan de inhoud nauwelijks lezen, behalve een ziggo logo met "we gaan het voor je regelen"  en "volg deze  bestelling"  maar alles wat er tussen staan valt niet te lezen.  Zie ook nergens wat ik nu daadwerkelijk heb besteld. Daar ging het me om.  

DON PAPA

Level 17
  • 3973Posts
  • 62Oplossingen
  • 3405Likes

@trebor66 Schreef: alles wat er tussen staan valt niet te lezen.

Dat zijn de alom bekende kleine lettertjes 🤣

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5429Posts
  • 509Oplossingen
  • 1812Likes

Wil je mij in een PB eens een screenshot sturen van hetgeen je nu ontvangen hebt @trebor66 , dan kijk ik even met je mee. 

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

zou zomaar kunnen:-) en kan ook niet meer opzeggen nu, dus missie geslaagd ;- )

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

Verstuurd

trebor66
Topicstarter
Level 11
  • 523Posts
  • 11Oplossingen
  • 151Likes

@Rikst  net ook via privébericht gestuurd, maar zet het hier ook nog even neer, misschien heeft een andere gebruiker er nog wat aan. Ik bekeek de orderbevestiging via ziggo webmail.  En blijkbaar gaat het dan iets niet goed. Je ziet ook wel eens een melding dat niet alles wordt overgenomen van de e-mail als je e-mail met een bijlage doorstuurt.  Misschien is dat hier ook zo iets. Heb het Mail programma op mijn iPhone geïnstalleerd en het ziggo e-mail adres er aan gekoppeld, vervolgens was de orderbevestiging wel leesbaar. 

Moet je ook maar net weten:-) Anyway blij dat de orderbevestiging nu leesbaar is voor me.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic