Dirk-JanK

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Opzegging -> onkunde/onwil van de klantenservice

Vorig jaar aug mij laten overhalen om toch ziggo klant te blijven, om er vervolgens achter te komen dat deze 5maand korting mij een nieuw contract geven... Had ik moeten weten, al was dit niet gecommuniceerd.

Tijdlijn opzegging:

Begin dec poging gedaan om op te zeggen voor verhuizing, mocht niet want er zou een nieuwe aansluiting optijd geleverd worden

Eind dec/begin jan nogmaals, ja meneer komt allemaal goed

Oplevering, nee meneer sorry toch niet optijd. Opzegging definitief proberen te maken, om vervolgens het verkeerde emailadres te krijgen om de inschrijving heen te mailen.

Zijn er nog andere wegen die ik kan bewandelen om de ziggo de deur uit te houden? Ik heb vanochtend KPN Glas aangemeld zodat ik iig maar 2 dagen downtime heb. Gaat om een ziggo zakelijk aansluiting, hier had ik toch wat meer service verwacht dan particulier.

10 Reacties 10
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51130Posts
  • 3207Oplossingen
  • 11638Likes

Dit is het consumentendeel van Ziggo en Ziggo moderators kunnen maar beperkt in de gegevens van zakelijke klanten.

Ik zou toch weer contact opnemen met Ziggo zakelijk.

Dirk-JanK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

het is niet dat er een zakelijk groen kabeltje de grond in moet, of het nou zakelijk of particulier is... de aansluiting is niet optijd actief en reden om een contract vroegtijdig te verbreken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2051Posts
  • 237Oplossingen
  • 438Likes

Goedemiddag @Dirk-JanK

Vanuit ons kunnen wij ook niet de nodige support bieden gezien dit allemaal via de Zakelijke helpdesk verloopt en je daar ook al contact mee hebt gehad.

Zou je in je profiel ook je nieuwe postcode + huisnummer willen vermelden? Dan kan ik altijd bij hen eens navraag doen voor je 🙂

Dirk-JanK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

heb mn nieuwe er ingezet, aansluiting is pas eind van de week (of later) mogelijk.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2051Posts
  • 237Oplossingen
  • 438Likes

Goedemiddag @Dirk-JanK

Ik heb het inmiddels doorgezet en mijn collega's van de afdeling Zakelijk Nieuwbouw-Kabelaanleg zullen contact met je opnemen. Ik kan niet zien of dit inmiddels al is gebeurd, maar ik verwacht dat ze uiterlijk morgen telefonisch contact met je opnemen.

Dirk-JanK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

zoals je zelf vast ook begrijpt is dit voor een zakelijke verbinding veel en veel te laat....

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2051Posts
  • 237Oplossingen
  • 438Likes

@Dirk-JanK

Mijn collega heeft inmiddels navraag gedaan bij de aannemer en wacht nog op reactie. Ik kan momenteel dus nog geen uitsluitsel geven en verwacht hier maandag meer over te horen. Ik zal je dan op de hoogte stellen.

Dirk-JanK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

volgens de klantenservice is de verbinding vanochtend om 8uur gereed gemeld. En ben ik verplicht mijn contract uit te zitten. Na 13jaar klant te zijn, had ik toch meer verwacht. Te triest voor woorden dat je op deze manier je klanten binnen wil houden.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2051Posts
  • 237Oplossingen
  • 438Likes

Goedemorgen @Dirk-JanK

Iets later dan verwacht, maar het netwerk is toch eindelijk gereed gemeld.

Het lijkt me dan ook meer dan logisch dat als jij een contract hebt en verhuisd binnen ons leveringsgebied, dat je niet zomaar kan opzeggen.

Ondanks alle obstakels die het verhuis/nieuwbouw proces heeft gekend, is de aannemer daar verantwoordelijk voor geweest.
De verhuizing wordt nu door ons geregeld zodat jij op de gewenste datum over kan.

Dan is het dus nergens voor nodig om over te stappen.

Dirk-JanK
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

ziggo mag blij zijn dat er geen sla is afgesloten, een klant vanaf december aan het lijntje houden en dan nog een week downtime... Heb nu eerst een maand kpn op de nieuwe locatie.

Uitgelicht topic