Vraag
Reacties
Hugo66
Level 1

Opzegging door systeemfout

- 12 november overgestapt van privé naar zakelijk abonnement, door deurverkoop
- verkoper verzekerde dat de Vodafone kortingen op het adres niet vervallen
- factuur december vervallen alle kortingen;
- vanaf dat moment bezig geweest met het goed krijgen, maar ziggo en Vodafone werken niet echt mee en sturen me telkens het riet in:
- ik was verhuisd
- huisnummers klopte niet
- andere KVK
- afschuiven op een collega
- er werd gesproken over een “wonderknop”
- wel zichtbaar dus zou goed moeten zijn, volgende maand nog een keer afwachten. De facturen t/m maart kloppen nog steeds niet
- elke keer hetzelfde verhaal uitleggen.

Ik ben het zat en omdat dit door een systeemfout van Ziggo&Vodafone ligt, heb ik meermaals in de Chat met de klantenservice aangegeven dat ik het contract zou ontbinden en ik niet de kosten daarvan ga betalen. Daarop reageert de klantenservice niet.

Na 4 maanden is mijn geduld op, ik heb geen vertrouwen meer in dat dit goed gaat komen
 ik wil geen klant meer zijn en heb mijn contract opgezegd dmv verhuizing naar andere provider.

Deze opzegging is geheel aan ziggo&vodafone te wijten, waardoor een opzegvergoeding onredelijk is.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Hugo66 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum voor consumenten waar ikzelf ook klant ben. 
Is dit een mededeling of verwacht u hulp via deze community? Omdat dit een forum is voor consumenten en u een zakelijk contract met Ziggo heeft, ben ik er niet zeker van of Ziggo-moderators u kunnen helpen. 

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Hugo66 dat klinkt zeker als een lastig pakket waar je je terecht bent gekomen! Een dikke 4 maand en het gaat nog niet goed, logisch dat je er dan weinig vertrouwen in hebt.

Ik zie alleen wel dat er al een overstap gepland staat naar een andere provider. Om hier verder naarde situatie te kijken zal ik mijn collega's van zakelijk moeten benaderen. Over de uitkomst kan ik vanaf hier geen uitspraken doen. Laat gerust weten of je hier nog voor open staat. 

0 Kudos