Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Hugo66
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum voor consumenten waar ikzelf ook klant ben.
Is dit een mededeling of verwacht u hulp via deze community? Omdat dit een forum is voor consumenten en u een zakelijk contract met Ziggo heeft, ben ik er niet zeker van of Ziggo-moderators u kunnen helpen.
Dag @Hugo66 dat klinkt zeker als een lastig pakket waar je je terecht bent gekomen! Een dikke 4 maand en het gaat nog niet goed, logisch dat je er dan weinig vertrouwen in hebt.
Ik zie alleen wel dat er al een overstap gepland staat naar een andere provider. Om hier verder naarde situatie te kijken zal ik mijn collega's van zakelijk moeten benaderen. Over de uitkomst kan ik vanaf hier geen uitspraken doen. Laat gerust weten of je hier nog voor open staat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.