Een Hulp vraag.
Ik heb op 20 November 2024 mijn Ziggo opgezegd.
Daar kreeg ik ook een mail van met de volgende text:
We hebben je aanvraag voor een opzegging ontvangen. Jammer dat je wilt opzeggen. Weet dat onze deur altijd voor je open staat voor hulp en advies.
En nog een lap text, ben nog gebeld zelfde dag om me toch over te halen, maar nee de deal was niet goed genoeg.
In december heb ik nog een rekening betaald, er van uit gaande dat het de laaste was.
nu krijg ik weer een , en heb gebeld dat ik het had opgezegd.
Bij die dames krijg je echt niks voorelkaar die zitten strak in hun systeem. Ze kunnen geen opzegging vinden, en gaan niks voor je doen.
Uiteindelijk moest ik de app installeren en op een chat gaan wachten. En daar zou ik dan beweijs kunnen uploaden.
Nu een uur verder heb ik nogsteeds geen contact.
Gaat het altijd zo moeizaam of heb ik dat nu weer.
En is er een ingang bij Ziggo waar je terecht kan met dit soort issues.
Groeten Francesco
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @valcklucassen, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen door alle andere community leden. Ik zie in mijn systeem dat de opzegging inmiddels in behandeling is genomen. Om problemen te voorkomen, kan dit het beste door één afdeling / kanaal in behandeling worden genomen. Gaat alles naar wens tot nu toe?
Ik zit te wachten tot de directe opzegging is verwerkt, dat zou max 24 uur duren, die zijn bijna voorbij, en kan ik weer in de chat gaan vragen.
Het lijk eindelijk gelukt, volgens chat is is mijn contract beeeindigd, dat klopt op mijn Ziggo en de mails, en ik zou ook nog geld terug krijgen. Dat is aardig , had ik niet op gerekend.
Dus proberen via Chat blijkt beter te werken dan bellen.
Dus voor mij is het opgelost, ik hoop dat anderen met dezelfde issues het ook lukt.
IK heb nooit issue met Ziggo gehad, het werkt altijd goed, ben weg gegaan omdat Odido een veel betere deal gaf. En ik moet zeggen, de TV device van Odido werkt sneller en beter, maar dat is mijn ervaring. We gaan het zien of het zo blijft
Goed om te lezen dat het uiteindelijk gelukt is. En idd de concurrenten zijn (veel) goedkoper en vaak net zo goed/gemiddeld/slecht als Ziggo.
Het verschil in de aanbieders is minimaal, enkel het maandelijkse bedrag dat je mag overmaken verschilt soms enorm.
Succes en misschien dat volgend jaar wel een mooie aanbieding voorbijkomt. Al is mijn ervaring dat Odido en ook KPN gestart zijn met het binnenhouden van klanten middels het (voortijdig) aanbieden van een nieuwe periode met korting.
@valcklucassen kijk aan dat is dus gelukt en per direct geen maand opzegtermijn?
Lijkt er op op mijn Ziggo is bijna alles weg, en als ik de mails mag gelovem krijg ik al het teveel betaalde terug
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.