brensStef

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging Ziggo annuleren

Goedemorgen,

 

Al meer als 20 jaar klant bij Ziggo eigenlijk nooit echt problemen gehad, alleen viel de laatste tijd internet steeds een paar seconden weg de ene dag vaker als de andere dag. Nu kregen wij glasvezel va KPN en dachten we laten we dat eens proberen moest stabieler zijn enz. Nu wij na de KPN winkel dacht moet zeker weten of het goed gaat, maar ja hoor overstappen was geen probleem we hadden glasvezel, dat klopt ze hebben dat bij ons gelegd en in de meterkast hangt er een kastje.

 

We zouden 6 december aangesloten worden, maar hoorde maar niks dus zelf aan de telefoon en via internet gevraagd waarom ik niks hoor. Bleek dat onze glasvezel nog niet gereed gemeld is, most ik zelf maar kpnnetwerk bellen en die verwijzingen ons weer door naar de aannemer die de glasvezel gelegd heeft. En zo word je van het kastje na de muur gestuurd, gisteren zeiden ze er zijn als drie monteurs aan de deur geweest jullie waren niet thuis, toen had ik zoiets van klopt geen zak van we hebben zo deurbel waarbij je kan zien wie er aanbelt er is niemand geweest.

 

Dus heb ik besloten om KPN te annuleren en gewoon bij Ziggo te blijven, we gebruikte de overstap service en heb vanmorgen kpn geannuleerd ook mail gehad. Nu net Ziggo gebeld en deze mevrouw gaf aan dat we hebt niet hoefde te annuleren omdat we overstap service gebruikte en als kpn geannuleerd was we gewoon Ziggo houden. Hopelijk gaat dit goed want wil niet zonder internet en tv komen te zitten kan iemand dat nakijken voor ons? Want kan niks wijzigen online aan ons pakket online.

 

Groetjes Stefanie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @brensStef
Het loopt allemaal even anders dan je had gepland. Ik snap dat je graag duidelijkheid wilt en vooral niet zonder diensten wilt komen te zitten. Ik kan je bevestigen dat de opzegging van je Ziggo abonnement is geannuleerd, dit blijft dus gewoon actief. En namens mij, heel fijn dat je blijft 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Ik zal je verhaal even neerleggen bij het mod team.

 

Er zal dan op worden gereageerd hier.

brensStef
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super bedankt alvast

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @brensStef
Het loopt allemaal even anders dan je had gepland. Ik snap dat je graag duidelijkheid wilt en vooral niet zonder diensten wilt komen te zitten. Ik kan je bevestigen dat de opzegging van je Ziggo abonnement is geannuleerd, dit blijft dus gewoon actief. En namens mij, heel fijn dat je blijft 🙂

brensStef
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst,

bedankt voor het nakijken fijn dat het weer terug gedraaid is. Hopelijk wordt de wifi wel beter want heb wel steeds dat hij uitvalt zo nu en dan? En doen jullie nog wat voor vaste klanten, al meer als 20 jaar klant maar krijg nooit eens sneller internet of zo?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat zijn eigenlijk 2 vragen in 1, @brensStef. Maar natuurlijk snap ik dat je geen uitval wilt op de wifi. Gelukkig ben je hier aan het goede adres om daar ook eens naar te kijken. Ik wil je allereerst vragen deze stappen eens door te nemen. Daarmee los je veel wifi-problemen makkelijk. Helpt dit niet, laat het dan maar weten, dan zitten er genoeg ervaren gebruikers klaar om jou te helpen!

 

Voor wat betreft een aanbod, ik raad je aan even te bellen, dan kijkt mijn collega graag even wat er voor jou mogelijk is. 

Uitgelicht topic