Goedemorgen,
Al meer als 20 jaar klant bij Ziggo eigenlijk nooit echt problemen gehad, alleen viel de laatste tijd internet steeds een paar seconden weg de ene dag vaker als de andere dag. Nu kregen wij glasvezel va KPN en dachten we laten we dat eens proberen moest stabieler zijn enz. Nu wij na de KPN winkel dacht moet zeker weten of het goed gaat, maar ja hoor overstappen was geen probleem we hadden glasvezel, dat klopt ze hebben dat bij ons gelegd en in de meterkast hangt er een kastje.
We zouden 6 december aangesloten worden, maar hoorde maar niks dus zelf aan de telefoon en via internet gevraagd waarom ik niks hoor. Bleek dat onze glasvezel nog niet gereed gemeld is, most ik zelf maar kpnnetwerk bellen en die verwijzingen ons weer door naar de aannemer die de glasvezel gelegd heeft. En zo word je van het kastje na de muur gestuurd, gisteren zeiden ze er zijn als drie monteurs aan de deur geweest jullie waren niet thuis, toen had ik zoiets van klopt geen zak van we hebben zo deurbel waarbij je kan zien wie er aanbelt er is niemand geweest.
Dus heb ik besloten om KPN te annuleren en gewoon bij Ziggo te blijven, we gebruikte de overstap service en heb vanmorgen kpn geannuleerd ook mail gehad. Nu net Ziggo gebeld en deze mevrouw gaf aan dat we hebt niet hoefde te annuleren omdat we overstap service gebruikte en als kpn geannuleerd was we gewoon Ziggo houden. Hopelijk gaat dit goed want wil niet zonder internet en tv komen te zitten kan iemand dat nakijken voor ons? Want kan niks wijzigen online aan ons pakket online.
Groetjes Stefanie