Vraag
Reacties
Oplossing
Boldeagle621
Level 1

OpzeggenCI module uit mijn abonnement

Ik wil mijn CI module uit mijn abonnement halen maar kan via Mijn Ziggo (website) het abonnement niet op dit onderdeel aanpassen. Hoe kom ik van mijn CI module af?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Boldeagle621
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Je bent hier aan het juiste adres om jouw extra CI+ module op te zeggen. Ik zie dat je gisteren een extra Mediabox Next hebt besteld en dit zal dan eveneens ook de reden zijn waarom je graag jouw CI+ module wenst op te zeggen. Bij deze heb ik de Extra CI+ module voor je opgezegd per 14 januari 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond en nabij de opzegdatum ontvang je vanuit ons een retourenvelop om de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons terug te sturen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat kan een Ziggo moderator voor je doen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Boldeagle621
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Je bent hier aan het juiste adres om jouw extra CI+ module op te zeggen. Ik zie dat je gisteren een extra Mediabox Next hebt besteld en dit zal dan eveneens ook de reden zijn waarom je graag jouw CI+ module wenst op te zeggen. Bij deze heb ik de Extra CI+ module voor je opgezegd per 14 januari 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond en nabij de opzegdatum ontvang je vanuit ons een retourenvelop om de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons terug te sturen.