1
Vraag
2
Reacties
rrkoens

Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzeggen zenders plus

Hallo, per 30 maart 2022 mijn zenders plus abonnement opgezegd, dus per 30 april 2022 zou deze dus van mijn abonnement verwijderd moeten zijn. Bij controle heb ik dus voor de volgende maand betaald en staat het bij mijn producten nog steeds als niet als opgezegd. Graag nogmaals, want heb het eerst via de messenger geprobeerd maar daar wordt niet meer gereageerd, verwijderen van mijn abonnement en graag dus nu voor 2 maanden de 9,95 verrekenen met de volgende factuur.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3309Posts
  • 406Oplossingen
  • 1145Likes

@rrkoens Je hebt gelijk wat betreft het niet ontvangen van de mail. Er speelt expliciet een probleem met de opzegbevestiging rondom TV Plus. Dit probleem is in onderzoek. Omdat we nog niet weten waar de oorzaak zit is het ook nog niet bekend wanneer klanten wel de bevestiging gaan krijgen. Sorry hiervoor. 

Het zenderpakket is overigens per gisteren keurig opgezegd. Dat kan ik hoe dan ook via deze weg bevestigen.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

Even bij het begin beginnen. Als je hebt opgezegd, in dit geval het extra zenderpakket TV Zenders Plus, dan moet je een opzegbevestiging van Ziggo hebben ontvangen. Bij een opzegging wordt een minimale opzegtermijn van één maand gehanteerd. Welk opzegdatum zie je staan op de opzegbevestiging? Houd er rekening mee dat abonnementskosten vooruit in rekening worden gebracht. Tevens vindt een verrekening achteraf plaats, niet van tevoren. 

rrkoens
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb opgezegd via messenger, en de medewerker heeft toen gezegd dat het in orde zou komen. Gisteren nogmaals via messenger contact gehad en kreeg toen dat het per 31 maart is opgezegd. Maar een mail daaruit heb ik nooit ontvangen.

rrkoens
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan me heel goed voorstellen dat je een wijziging in je abonnement meteen terug denkt te zien op de volgende factuur.

Voor de opzegging van een extra zenderpakket geldt een opzegtermijn van 1 maand.Het zenderpakket TV Zenders Plus is op 31 maart opgezegd met een maand opzegtermijn per 30 april 2022.

De factuur van 25 april 2022 heeft de opzegging nog gekruist. Op de volgende factuur ontvang je een correctie van de teveel in rekening gebrachte abonnementskosten. Sorry voor de verwarring hierin.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 987Posts
  • 166Oplossingen
  • 414Likes

@rrkoens Bijzonder vervelend te vernemen dat een opzegging niet goed verwerkt is, zelfs na contact met collega's. 
@Pineapple heeft een goede uitleg gegeven over hoe de facturatie en correctie gebeurt. 

Je hebt in ieder geval een punt om op terug te vallen en daarom heb ik de opzegging bij deze per direct weten te verwerken. 
Hoe dit heeft kunnen gebeuren zoek ik voor je uit en geef feedback aan de collega's die hier iets hebben laten liggen. 

Bevestiging van opzegging volgt nog via e-mail en ik zal de onterechte dagen vergoeden. Dit zie je terug op de volgende factuur.  

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

Mooi opgelost @Jos

rrkoens
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mail van de opzegging nog niet ontvangen

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

Nou breekt mijn klomp. Ook geen mail te zien in de map ongewenste items? Dan zal er uitgezocht moeten worden naar welk e-mailadres de opzegbevestiging is verstuurd of nog verstuurd moet worden. 

rrkoens
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Naar aanleiding van je opmerking gelijk gekeken bij ongewenste map, maar ook daar geen mail ontvangen van Ziggo, mail adres is gelijk aan waar u op binnenkomt.

KBX458

Level 18
Super Expert
  • 8462Posts
  • 376Oplossingen
  • 4725Likes

Het issue ligt ter controle bij het ontbijtbordje van de moderators.  

Pineapple

Level 15
Expert
  • 1225Posts
  • 152Oplossingen
  • 422Likes

Hulp is voor je aangevraagd @rrkoens .. Alvast bedankt @KBX458 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3309Posts
  • 406Oplossingen
  • 1145Likes

@rrkoens Je hebt gelijk wat betreft het niet ontvangen van de mail. Er speelt expliciet een probleem met de opzegbevestiging rondom TV Plus. Dit probleem is in onderzoek. Omdat we nog niet weten waar de oorzaak zit is het ook nog niet bekend wanneer klanten wel de bevestiging gaan krijgen. Sorry hiervoor. 

Het zenderpakket is overigens per gisteren keurig opgezegd. Dat kan ik hoe dan ook via deze weg bevestigen.

rrkoens
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie dit dus tot nu toe als bevestiging dat het verwijderd uit mijn abonnement. En dus 9,95 euro en 0,97 eurocent verrekend wordt bij de volgende factuur.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic