HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Ik zou graag mijn abonnement van de wifipods willen opzeggen. Ik kan online nergens vinden hoe dit moet.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
Vriendelijke groeten,
Peter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Peet56, goedemiddag!
Zeker kan ik jou helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Een bevestiging hiervan volgt nog per e-mail. Je ontvangt spoedig van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Peet56, goedemiddag!
Zeker kan ik jou helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Een bevestiging hiervan volgt nog per e-mail. Je ontvangt spoedig van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Dank je. Ik heb het ondertussen teruggestuurd en een bevestiging ontvangen dat het is aangekomen. Nu is echter het bedrag voor april al op de factuur terecht gekomen. Wordt dit automatisch gecrediteerd?
De SmartWifi Pods zijn inderdaad nog berekend voor de maand april op de factuur van 20 maart. Op de eerstvolgende factuur vindt nog een verrekening plaats n.a.v. de opzegging per 13 maart @Peet56 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...