1
Vraag
2
Reacties
Peet56

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opzeggen wifipods

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn abonnement van de wifipods willen opzeggen. Ik kan online nergens vinden hoe dit moet.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!

Vriendelijke groeten,

Peter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @Peet56, goedemiddag!

Zeker kan ik jou helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Een bevestiging hiervan volgt nog per e-mail. Je ontvangt spoedig van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66839Posts
  • 4694Oplossingen
  • 18492Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @Peet56, goedemiddag!

Zeker kan ik jou helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je doorgevoerd. Een bevestiging hiervan volgt nog per e-mail. Je ontvangt spoedig van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Peet56
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank je. Ik heb het ondertussen teruggestuurd en een bevestiging ontvangen dat het is aangekomen. Nu is echter het bedrag voor april al op de factuur terecht gekomen. Wordt dit automatisch gecrediteerd?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

De SmartWifi Pods zijn inderdaad nog berekend voor de maand april op de factuur van 20 maart. Op de eerstvolgende factuur vindt nog een verrekening plaats n.a.v. de opzegging per 13 maart @Peet56  🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic