Hallo Ziggo,
Ik heb december 2021 3 wifi boosters gekregen vanweg een verhuizing, maar we hebben ze niet nodig gehad en wil ze graag retourneren (zitten nog ingepakt in de originele doos) en zorgen dat we vanaf 5-12-2022 niet gaan moeten betalen. Hoe moet ik handelen?
Met vriendelijke groet,
Fam Bouwman
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @FamBouw
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zeker zonde om de 3 smart Wifiboosters te behouden als je deze nooit hebt gebruikt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De smart Wifiboosters ontvangen we graag retour. Je krijgt automatisch hiervoor een retourdoos thuis gestuurd, maar je mag ze ook in de originele doos retourneren naar:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Bewaar je het verzendbewijsje wel goed? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan dit voor je opzeggen, zij komen hier op één van de volgende dagen langs, en daarna kun je ze terugsturen: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Dank je wel Bert, ik wacht het af
Hi @FamBouw
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Het is zeker zonde om de 3 smart Wifiboosters te behouden als je deze nooit hebt gebruikt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De smart Wifiboosters ontvangen we graag retour. Je krijgt automatisch hiervoor een retourdoos thuis gestuurd, maar je mag ze ook in de originele doos retourneren naar:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Bewaar je het verzendbewijsje wel goed? 🙂
Beste Cecilia,
Da's een mooie vroege reactie, dank hiervoor.
Ik ga de boosters terugsturen als ik de verzenddoos thuius heb ontvangen en bedankt voor het opzeggen.
Vraagje, is het niet handiger om de opzegging mogelijk te maken via Mijn Ziggo? Ik zag dat meer mensen dat via de Community doen, dat is toch erg omslachtig?
Ik zal zeker het verzendbewijsje goed bewaren 😉
Met vriendelijke groet,
Erik Bouwman
Hoi Cecilla. Ik heb hier ook 2 ongebruikte wifi pods liggen die ik graag retour wil sturen en het abbonement wil stoppen. Kun jij dit voor mij in werking zetten?
@Quitero Zeker kan ik dat voor jou in werking zetten. Het is bij deze geregeld hoor. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.