Vraag
Reacties
Oplossing
FamBouw
Level 2

Opzeggen wifi boosters (Nooit gebruikt)

Hallo Ziggo,

Ik heb december 2021 3 wifi boosters gekregen vanweg een verhuizing, maar we hebben ze niet nodig gehad en wil ze graag retourneren (zitten nog ingepakt in de originele doos) en zorgen dat we vanaf 5-12-2022 niet gaan moeten betalen. Hoe moet ik handelen?

Met vriendelijke groet,

Fam Bouwman

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @FamBouw
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zeker zonde om de 3 smart Wifiboosters te behouden als je deze nooit hebt gebruikt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De smart Wifiboosters ontvangen we graag retour. Je krijgt automatisch hiervoor een retourdoos thuis gestuurd, maar je mag ze ook in de originele doos retourneren naar: 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Bewaar je het verzendbewijsje wel goed? 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan dit voor je opzeggen, zij komen hier op één van de volgende dagen langs, en daarna kun je ze terugsturen: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

FamBouw
Level 2
Topicstarter

Dank je wel Bert, ik wacht het af

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @FamBouw
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het is zeker zonde om de 3 smart Wifiboosters te behouden als je deze nooit hebt gebruikt. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De smart Wifiboosters ontvangen we graag retour. Je krijgt automatisch hiervoor een retourdoos thuis gestuurd, maar je mag ze ook in de originele doos retourneren naar: 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Bewaar je het verzendbewijsje wel goed? 🙂

FamBouw
Level 2
Topicstarter

Beste Cecilia,

Da's een mooie vroege reactie, dank hiervoor.

Ik ga de boosters terugsturen als ik de verzenddoos thuius heb ontvangen en bedankt voor het opzeggen.

Vraagje, is het niet handiger om de opzegging mogelijk te maken via Mijn Ziggo? Ik zag dat meer mensen dat via de Community doen, dat is toch erg omslachtig?

Ik zal zeker het verzendbewijsje goed bewaren 😉

Met vriendelijke groet,

Erik Bouwman

Quitero
Level 1

Hoi Cecilla. Ik heb hier ook 2 ongebruikte wifi pods liggen die ik graag retour wil sturen en het abbonement wil stoppen. Kun jij dit voor mij in werking zetten?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@Quitero Zeker kan ik dat voor jou in werking zetten. Het is bij deze geregeld hoor. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail 🙂 

0 Kudos