1
Vraag
2
Reacties
egmrvanwijk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzeggen volop bellen

Goedenavond,

 

Omdat het niet mogelijk is om via Mijn Ziggo het abonnement Volop bellen op te zeggen zou ik dat graag op deze manier doen.

Het liefst nog per 1 januari 2021.

 

Met vriendelijke groet,

Eltjo van Wijk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @egmrvanwijk 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 11 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Opzeggen kan een Ziggo Moderator voor je doen als jij je postcode en huisnummer neerzet dan zal ik een moderator inseinen.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 
 

Houd er rekening mee dat terugwerkend niet gaat, en het per 1 februari in werking gaat.

egmrvanwijk
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Dave. Als het goed is staat de postcode en het huisnummer ingevuld. 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ziggo Moderator is ingelicht en deze zal dit topic zo snel mogelijk oppakken. Op werkdagen zijn er tussen 08:00-17:30 uur vol op ondersteuning, er zijn ook moderators die tot 22:00 uur werken, maar dat is minimaal. Voor nu even afwachten tot ze topic oppakken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @egmrvanwijk 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 11 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic