Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
dhabers
Level 1

Opzeggen volop bellen abonnement

Dag ik wil mijn volop bellen abonnement opzeggen. Dit kan helaas niet via de website.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @dhabers 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 11 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @dhabers 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 11 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen. 

0 Kudos
Ga naar reactie
dhabers
Level 1
Topicstarter

Top, dank je wel!

Denisdevries
Level 1

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn Volop bellen abonnement opzeggen. Helaas is dit via Mijnziggo niet mogelijk. Graag oplossing ?

mrvrgr,

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Denisdevries 
Ik help je hier graag bij! Helaas kan ik op de adresgegevens in jouw Community profiel geen gegevens vinden. Wil je de gegevens in je profiel controleren en updaten? Dan ga ik graag voor je aan de slag. 

0 Kudos
dhabers
Level 1
Topicstarter

Inmiddels is het gelukt en is de opzegging doorgezet. Bedankt voor het berichtje!

0 Kudos