Dag ik wil mijn volop bellen abonnement opzeggen. Dit kan helaas niet via de website.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @dhabers
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 11 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @dhabers
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik help je graag bij het opzeggen van Volop bellen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik Volop Bellen voor je heb stopgezet per 11 februari 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt uiteraard nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Houdt er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn. Voor een overzicht van onze tarieven voor bellen raad ik je aan om hier een kijkje te nemen.
Top, dank je wel!
Goedemiddag,
Ik wil graag mijn Volop bellen abonnement opzeggen. Helaas is dit via Mijnziggo niet mogelijk. Graag oplossing ?
mrvrgr,
Hi @Denisdevries
Ik help je hier graag bij! Helaas kan ik op de adresgegevens in jouw Community profiel geen gegevens vinden. Wil je de gegevens in je profiel controleren en updaten? Dan ga ik graag voor je aan de slag.
Inmiddels is het gelukt en is de opzegging doorgezet. Bedankt voor het berichtje!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.