Hallo
Hoe zeg ik het abonnement van Viaplay bij jullie op.
Als ik het bij streamingdienst doe krijg ik een wit beeld met oops something went wrong
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had dat ook via de Ziggo app. Ik heb het toen via de website omgeving van Ziggo kunnen opzeggen. Nadat je bent ingelogd, onder producten "televisie" staat helemaal onderaan streamingsdiensten. Daar kan je het opzeggen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij wie heb je het abonnement afgesloten? Bij Ziggo of bij Viaplay?
Ik had dat ook via de Ziggo app. Ik heb het toen via de website omgeving van Ziggo kunnen opzeggen. Nadat je bent ingelogd, onder producten "televisie" staat helemaal onderaan streamingsdiensten. Daar kan je het opzeggen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.