Vraag
Reacties
Oplossing
Roh
Level 1

Opzeggen internet, tv behouden

Er is glasvezel aangelegd in de straat dus wil ik het internet-deel van mijn abonnement opzeggen, maar TV behouden. In het Ziggo-account kan ik mijn abonnement wijzigen, maar daarmee alleen het type internetabonnement aanpassen maar niet opzeggen. 

Weet iemand op welke manier ik dit het beste kan regelen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Eén of meer diensten van Ziggo opzeggen?

Wil jij je digitale TV, internet of telefonie van Ziggo opzeggen? Dat kan alléén via onze klantenservice. Neem contact met ons op via de chat, dan is het zo geregeld.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

Een Mediabox zoals de Next is dan niet mogelijk hiervoor is een internet verbinding via Ziggo noodzakelijk.

TV Start met CI+ module en Smartcard is mogelijk. Die smartcard zou eventueel in een Humax gebruikt kunnen worden afhankelijk van waar u woont.

Dat gaat u 31,80 kosten.

Bron Verder kunt u dan alleen de Ziggo Go Android of iOS app gebruiken. Niet de AndroidTV of TVOS variant. Of het ongecodeerde Kabeltv pakket waar eerder naar is gewezen. 

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Random
Level 16
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Roh 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Als u het TV-deel wil behouden: op welke manier kijkt u nu TV en op welke manier wilt u TV-kijken als u het internet-deel gaat opzeggen?

Als u via een Mediabox Next TV kijkt dan zult u deze waarschijnlijk moeten inleveren.

0 Kudos
Roh
Level 1
Topicstarter

Ik kijk nu via een mediabox van Ziggo, dat wil ik het liefst behouden en het internet via een andere leverancier afnemen. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Via welke mediabox van Ziggo kijk je TV?

Als je een Next of Next mini hebt, dan kun je die alleen gebruiken met Ziggo internet.

Op het internet van andere providers werkt de next of Next mini niet meer.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Een Mediabox zoals de Next is dan niet mogelijk hiervoor is een internet verbinding via Ziggo noodzakelijk.

TV Start met CI+ module en Smartcard is mogelijk. Die smartcard zou eventueel in een Humax gebruikt kunnen worden afhankelijk van waar u woont.

Dat gaat u 31,80 kosten.

Bron Verder kunt u dan alleen de Ziggo Go Android of iOS app gebruiken. Niet de AndroidTV of TVOS variant. Of het ongecodeerde Kabeltv pakket waar eerder naar is gewezen. 

0 Kudos
Gio2903
Level 17

in je profiel zie ik staan mediabox next. deze is niet te gebruiken zonder internet van ziggo. qua kosten kun je het best alles bij 1 provider houden. het internet via glasvezel is ook niet per se beter dan bij ziggo, dus zou de moeite besparen, hoe mooi de deurverkopers/tv reclames het ook maken

Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Bert  schreef:

Op het internet van andere providers werkt de next of Next mini niet meer.

Als aanvulling: de Ziggo Go TV app (dus Ziggo Go geïnstalleerd op een smart- of Apple TV) werkt óók alleen met een internetverbinding van Ziggo.

Roh
Level 1
Topicstarter

Ah! Dat is helder. Ik heb een mediabox Next inderdaad, dus wat ik zou willen kan dus niet... 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@Roh niet als als u TV via de Next wilt kijken.