Ik heb sinds de introductie van de Next 2 boxen.
Inmiddels is de TV in de slaapkamer voorzien van een Google TV (met de Go app en andere 🙂 ), dus die Next gebruik ik niet meer. Ik kan echter nergens opgeven dat ik een specifieke Next wil opzeggen...
Kan een moderator dit voor mij oppakken en een retourdoos deze kan op sturen?
Het gaat om de box met serienummner eindigend op 3360.
P.S. Ik heb naast de normale afstandbediening hier ook ook een kleinere voor gekregen (als test?). die stuur ik dan ook mee terug. Bij de andere in gebruik zijnde box gebruik ik de 'grote/normale'.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @rdhaan
Hier kan ik je zeker bij helpen. Bij deze heb ik de Extra Mediabox Next voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de Mediabox Next kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic,
Hi @rdhaan
Hier kan ik je zeker bij helpen. Bij deze heb ik de Extra Mediabox Next voor je stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de Mediabox Next kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.