1
Vraag
2
Reacties
Baskeman

Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Opzeggen binnen contract

Hallo moderator,

 

gestel ik zou mijn abbo nu opzeggen, wat zou ik dan nog moeten betalen. Want ik zit nog in mij. Contract periode.

 

mvg,

 

Sebastiaan.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er loopt momenteel een topic, waar volgens de voorwaarden wordt gesteld 50% van de kosten van de resterende periode.

 

Zie hier

Bekijk in context

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ja het is opgelost 😀

heb nu ipv wifipods de deco’s gekregen.

nu werkt alles weer top! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er loopt momenteel een topic, waar volgens de voorwaarden wordt gesteld 50% van de kosten van de resterende periode.

 

Zie hier

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Baskeman, we hopen dat we kunnen voorkomen dat je het abonnement opzegt! Spelen er problemen waar wij bij kunnen helpen? @RoWi. heeft gelijk voor wat betreft de afkoopsom.  Ik hoop echter dat we die opzegging samen kunnen voorkomen waardoor je ook geen extra kosten maakt. 

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

het hele internet is 1 grote bagger. 
elke keer geen internet meer en dan weer wel. En de wifipods werken ook voor geen meter.

ben er zo langzamerhand klaar mee,En mijn kinderen ook. Die kunnen niet eens fatsoenlijk gamen als ze dat willen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Baskeman Dan op zoek naar een oorzaak, want dit moet goed kunnen werken, ook in de periode dat je nog bij Ziggo bent.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hoihoi!

Een baggere verbinding is zeker niet fijn! Ik zie dat Bert al wat tips en trucs heeft gestuurd, ben je daar nog mee bezig gegaan? 

Baskeman
Topicstarter
Level 3
  • 21Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes

Ja het is opgelost 😀

heb nu ipv wifipods de deco’s gekregen.

nu werkt alles weer top! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic