1
Vraag
2
Reageer en help mee
Theoh2d

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen bij overstap naar andere provider

Ik heb een aanbod gekregen om over te stappen naar glasvezel. Dat kan hier geleverd worden per september/oktober. Als ik daar nu naar overstap betaal ik geen aansluitkosten en krijg ik dezelfde snelheid voor minder geld.

 

Nu heb ik bij Ziggo nog een contract tot eind 2024. Als ik de recente aanpassingen in de AV zou willen gebruiken als reden voor opzeggen van het contract, wat zijn dan mijn mogelijkheden om totdat glasvezel hier werkt nog een aansluiting bij Ziggo actief te houden? Kan ik opzeggen en ivm overstapservice nog een paar maanden het abonnement aanhouden? Een tijdelijk abonnement?

 

Het betreft een zakelijke aansluiting.

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is het consumentendeel van Ziggo.

Ziggo Zakelijk zijn andere voorwaarden per zakelijk abonnement, daar zit ook nog verschil in.

Ik zou met Ziggo Zakelijk onderhandelen wat er mogelijk is.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

je zou idd de recente aanpassing in AV kunnen gebruiken als reden voor opzeggen daarna zou je een nieuwe abonnement kunnen aanvragen maar dan zit je weer vast aan een jaarcontract.

6FC2E817-DB24-4C14-8174-6EB3EA87B195.jpeg

je zou de klantenservice kunnen bellen met de vraag of ze een abonnement voor je kunnen afsluiten zonder contract of wachten op een moderator die meer duidelijkheid kan geven over een contract vrij abonnement 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Tot eind 24? Ik heb even geen idee hoe zakelijke overeenkomsten werken worden die voor een langere vaste periode aangegaan? Of klopt het jaar niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@RoWi. 12 of 24 of 36 maanden afhankelijk van de gebruikte diensten, hoe langer, hoe lager de prijs van bepaalde diensten.

Tarieven | Ziggo Zakelijk

wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Bij KPN heb je maandabonnementen. Zou dat nemen als overbrugging 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic