Hallo iedereen,
Op 12 januari werd ik gebeld met een aanbod voor internet van Ziggo. Ik heb hier niet zoveel vestand van en gaf de telefoon aan mijn dochter die er veel meer van begrijpt. Uiteindelijk heeft mijn dochter ja gezegd op het aanbod. Mijn dochter werd verteld dat het altijd nog opgezegd kon worden als het maar binnen 14 dagen gebeurd.
Afgelopen maandag belde ik naar Ziggo, omdat ik het niet eens ben met dit aanbod. Nu werd mij verteld dat dit niet mogelijk is. Maar er werd verteld dat er 14 dagen bedenktijd is. En ten tweede is mijn dochter akkoord gegaan, dus dan is het toch niet geldig?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Ada5 . Welkom hier!
Voor zover ik weet moet je altijd van een aanbod af kunnen zien. (wet koop op afstand).
Ik zie echter in de notitie van klantnummer staan dat dit niet zou gelden voor zakelijke aanbiedingen/bestellingen. En eerlijk? Ik weet hier het fijne niet van, omdat ik niet van de zakelijke klantenservice ben maar van particulier. Ik kan hier dus weinig officieels over zeggen.
Mijn advies; neem nog eens contact op met de zakelijke klantenservice om je verhaal uit te leggen. Dat is de afdeling die dit voor jou moet oplossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen zien wat er speelt en wat er moet gebeuren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Hey @Ada5 . Welkom hier!
Voor zover ik weet moet je altijd van een aanbod af kunnen zien. (wet koop op afstand).
Ik zie echter in de notitie van klantnummer staan dat dit niet zou gelden voor zakelijke aanbiedingen/bestellingen. En eerlijk? Ik weet hier het fijne niet van, omdat ik niet van de zakelijke klantenservice ben maar van particulier. Ik kan hier dus weinig officieels over zeggen.
Mijn advies; neem nog eens contact op met de zakelijke klantenservice om je verhaal uit te leggen. Dat is de afdeling die dit voor jou moet oplossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.