1
Vraag
2
Reacties
Ada5

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opzeggen bestelling

Hallo iedereen,

Op 12 januari werd ik gebeld met een aanbod voor internet van Ziggo. Ik heb hier niet zoveel vestand van en gaf de telefoon aan mijn dochter die er veel meer van begrijpt. Uiteindelijk heeft mijn dochter ja gezegd op het aanbod. Mijn dochter werd verteld dat het altijd nog opgezegd kon worden als het maar binnen 14 dagen gebeurd. 

 

Afgelopen maandag belde ik naar Ziggo, omdat ik het niet eens ben met dit aanbod. Nu werd mij verteld dat dit niet mogelijk is. Maar er werd verteld dat er 14 dagen bedenktijd is. En ten tweede is mijn dochter akkoord gegaan, dus dan is het toch niet geldig?

 

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Ada5 . Welkom hier!

Voor zover ik weet moet je altijd van een aanbod af kunnen zien. (wet koop op afstand). 

Ik zie echter in de notitie van klantnummer staan dat dit niet zou gelden voor zakelijke aanbiedingen/bestellingen. En eerlijk? Ik weet hier het fijne niet van, omdat ik niet van de zakelijke klantenservice ben maar van particulier. Ik kan hier dus weinig officieels over zeggen. 

Mijn advies; neem nog eens contact op met de zakelijke klantenservice om je verhaal uit te leggen. Dat is de afdeling die dit voor jou moet oplossen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen zien wat er speelt en wat er moet gebeuren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Ada5 . Welkom hier!

Voor zover ik weet moet je altijd van een aanbod af kunnen zien. (wet koop op afstand). 

Ik zie echter in de notitie van klantnummer staan dat dit niet zou gelden voor zakelijke aanbiedingen/bestellingen. En eerlijk? Ik weet hier het fijne niet van, omdat ik niet van de zakelijke klantenservice ben maar van particulier. Ik kan hier dus weinig officieels over zeggen. 

Mijn advies; neem nog eens contact op met de zakelijke klantenservice om je verhaal uit te leggen. Dat is de afdeling die dit voor jou moet oplossen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic