bernies

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Opzeggen abonnement

Vorig jaar ontving ik een mail van Hollands Nieuwe met een aanbieding voor een Ziggo-abonnement. Hollands Nieuwe zou dan mijn toen geldende abonnement bij Budget Alles In 1, opzeggen. Dit bleek niet gebeurd te zijn waardoor ik drie maanden lang per maand 45 euro heb doorbetaald. Ik heb hier ellenlange mailwisselingen over gevoerd met zowel Ziggo als Hollands Nieuwe. Het lijkt erg veel op het verhaal van het kastje naar de muur. Beide leggen de schuld bij de ander. Ik doe nu een laatste poging om het probleem op te lossen. Zie de bijlagen. Hieronder staan de mails van Hollands Nieuwe.

Van Ziggo kreeg ik telefonisch bericht dat ze mijn klacht afwezen omdat ik bij Holland Nieuwe moet zijn.

Als u een emailadres opgeeft kan ik alle mails doorsturen want blijkbaar kan ik die niet als bijlage meesturen vanwege het bestandstype "eml".

m.v.g.

ELH Niesen

 
Beste Hannan,
Het lijkt erop dat je niet de moeite hebt genomen om mijn mailtje met alle bijlagen nauwkeurig te lezen of misschien zelfs maar te openen. In jullie destijds aan mij verzonden mailtje, dat ik nogmaals als bijlage zal meesturen, staat duidelijk dat Hollands Nieuwe voor de opzegging van mijn destijds lopende internet- en tv-abonnement zal zorgen.
Ik had graag dat jullie mijn mail en verzoek op een serieuze en ter zake doende manier behandelen.
m.v.g.
ELH Niesen

 

Op wo 22 sep. 2021 om 16:49 schreef <antwoord@hollandsnieuwe.nl>:
Beste Hannan,
Het lijkt erop dat je niet de moeite hebt genomen om mijn mailtje met alle bijlagen nauwkeurig te lezen of misschien zelfs maar te openen. In jullie destijds aan mij verzonden mailtje, dat ik nogmaals als bijlage zal meesturen, staat duidelijk dat Hollands Nieuwe voor de opzegging van mijn destijds lopende internet- en tv-abonnement zal zorgen.
Ik had graag dat jullie mijn mail en verzoek op een serieuze en ter zake doende manier behandelen.
m.v.g.
ELH Niesen

Op wo 22 sep. 2021 om 16:49 schreef <antwoord@hollandsnieuwe.nl>:
 
 

 

 
     
 
  Beste ELH,

Onlangs heeft u contact opgenomen met onze klantenservice. U gaf aan dat u opzegging bij Budget mobiel niet goed is verlopen.

Via deze e-mail wil ik kenbaar maken dat wij helaas geen compensatie kunnen bieden hiervoor. De reden hiervoor is dat wij niet over de opzegging gaan van Vast TV en Internet. Wij verzoeken u hiervoor contact op te nemen met Ziggo.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Hannan

hollandsnieuwe

Ook voor wie supersnel 4G internet wil!

Deel je ervaring!
We horen graag hoe je onze service ervaart. Daarom vragen we je één minuut van je tijd na je contact met onze klantenservice op deze pagina. Zo help je ons om de service te verbeteren en je nog beter van dienst te zijn.

Nog een aantal handige links voor jou als klant:
- 
Vind hier snel en direct het antwoord op de meestgestelde vragen
- Via mijn hollandsnieuwe kun je jouw abonnement afstemmen op jouw persoonlijke wensen.
-
 Heb je tegoed nodig, kies hier je opwaardeer optie
- Wil je gaan verlengen?
- Heb je hulp nodig met 
instellen van je toestel?
- Ga je binnenkort naar het buitenland?
- Tips over 
datagebruik
 
 
     
 
  Volg ons op:  
 

 

 

 

 
 

 

 

 

***Mod edit: persoonsgegevens afgeschermd in de toegevoegde bijlage i.v.m. privacy***

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bernies
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Alles is , na tussenkomst door de moderator, tot volle tevredenheid opgelost. Het teveel betaalde bedrag wordt verrekend c.q. teruggestort op mijn rekening.

Bernies

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@bernies je hebt heel veel privégegevens op een openbaar forum gezet, ideaal voor mensen die je gegevens op een verkeerde manier willen gaan gebruiken en fraude willen plegen of je willen spammen of willen bellen om het zogenaamd op te lossen.

 

Plaats geen privégegevens op dit door heel de wereld te lezen openbare forum.

Een Ziggo moderator komt de gegevens weghalen en je probleem oppakken.

 

Ik zie dat je in meerdere topics actief bent over hetzelfde onderwerp, dit geeft vaak dubbele vragen en dubbele antwoorden en als er tegelijk acties worden uitgevoerd allerlei verwarring met mogelijk nog meer problemen.

Hou het bij 1 topic om problemen te voorkomen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @bernies en een warm welkom op de Community,

Wat onzettend zuur dat je 3 maanden door hebt betaald na de overstap van Budget Energie naar Ziggo! Het is goed dat je hiermee even aan de bel trekt! In de eerste plaats is het handig als we de conversatie via dit topic laten lopen i.p.v. in 2 topics. Ik zie dat je namelijk ook dit topic hebt openstaan. Als ik het goed begrijp, heb je 3 maal een bedrag  € 45,-  aan onkosten gehad omdat het abonnement niet was opgezegd. Is dat correct? Ik wil dit dan nader voor je onderzoeken en voor je kijken wat ik hierin kan betekenen. 

bernies
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ja, jouw opmerking klopt. Overigens alvast bedankt voor je snelle reactie. Ik hoop dat u meer succes heeft. Het was voor mij een erg frustrerende ervaring.

bernies
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor je reactie. Hoe haal ik een topic weg of kunt u of de moderator dat doen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@bernies Zojuist heb ik je even gebeld n.a.v. het aangemaakte topic. Ik heb de overstaporder van vorig jaar er even bij gepakt en daar leek toch iets mis te zijn gegaan. Om deze reden heb ik er ook voor gezorgd dat de kosten van juni, juli en augustus a € 45,- dan ook vergoed worden. Ik heb de vergoeding van in totaal € 135 voor jou in orde gemaakt. Als ik verder nog iets voor je kan doen, dan weet je ons op de Community te vinden. 😉

Hartelijk dank voor het prettige gesprek!

PS: Het ander topic kan voor nu wel blijven openstaan. 

bernies
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Alles is , na tussenkomst door de moderator, tot volle tevredenheid opgelost. Het teveel betaalde bedrag wordt verrekend c.q. teruggestort op mijn rekening.

Bernies

Uitgelicht topic