Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik zou graag mijn abonnement van de wifipods willen opzeggen.
Ik zie dat op dit forum meerdere mensen met hulp van een moderator de pods hebben kunnen opzeggen.
Persoonlijk gezien vind ik dit niet de juiste manier , waarom biedt ziggo op de site niet gewoon de mogelijkheid om ze op te zeggen.
Maar goed , terug naar de vraag van mij, zouden jullie ze voor mij ook kunnen opzeggen?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @jojodh
Zeker kan ik het abonnement op de 3 SmartWifi Boosters voor je opzeggen. De opzegging heb ik bij deze in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum krijg je ook automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Hierin kan je de SmartWifi Boosters kosteloos naar ons terugsturen. Ik raad je wel aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hi @jojodh
Zeker kan ik het abonnement op de 3 SmartWifi Boosters voor je opzeggen. De opzegging heb ik bij deze in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum krijg je ook automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Hierin kan je de SmartWifi Boosters kosteloos naar ons terugsturen. Ik raad je wel aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.
duimpje voor je 👍 , hartelijk bedankt
Maar waarom kan het niet in ' mijnziggo ' ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...