1
Vraag
2
Reacties
jojodh

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Opzeggen abonnement tplink Wifipods

Ik zou graag mijn abonnement van de wifipods willen opzeggen.

Ik zie dat op dit forum meerdere mensen met hulp van een moderator de pods hebben kunnen opzeggen.

Persoonlijk gezien vind ik dit niet de juiste manier , waarom biedt ziggo op de site niet gewoon de mogelijkheid om ze op te zeggen.

Maar goed , terug naar de vraag van mij, zouden jullie ze voor mij ook kunnen opzeggen?

Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @jojodh

Zeker kan ik het abonnement op de 3 SmartWifi Boosters voor je opzeggen. De opzegging heb ik bij deze in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum krijg je ook automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Hierin kan je de SmartWifi Boosters kosteloos naar ons terugsturen. Ik raad je wel aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @jojodh

Zeker kan ik het abonnement op de 3 SmartWifi Boosters voor je opzeggen. De opzegging heb ik bij deze in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum krijg je ook automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Hierin kan je de SmartWifi Boosters kosteloos naar ons terugsturen. Ik raad je wel aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

jojodh
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

duimpje voor je 👍 , hartelijk bedankt

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Maar waarom kan het niet in ' mijnziggo ' ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic