1
Vraag
2
Reacties
Hans Stoter

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzeggen abonnement "Volop bellen"

Goedemiddag,
Omdat het mij niet lukte om via Mijn Ziggo het abonnement "Volop bellen" op te zeggen, zou ik dat graag langs deze weg willen doen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
JR(Hans) Stoter
Apeldoorn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Hans Stoter en een warm welkom op de Community,
 

Balen dat het niet wil lukken om Volop Bellen via Mijn Ziggo op te zeggen! Ik heb deze feedback direct intern doorgegeven zodat hier naar gekeken wordt. Daarnaast heb ik jouw gegevens er even bij gepakt en alsnog Volop Bellen voor je opgezegd. Je ontvangt nog een e-mail met daarin de bevestiging v.d. opezegging. 
Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Hans Stoter en een warm welkom op de Community,
 

Balen dat het niet wil lukken om Volop Bellen via Mijn Ziggo op te zeggen! Ik heb deze feedback direct intern doorgegeven zodat hier naar gekeken wordt. Daarnaast heb ik jouw gegevens er even bij gepakt en alsnog Volop Bellen voor je opgezegd. Je ontvangt nog een e-mail met daarin de bevestiging v.d. opezegging. 
Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?

Hans Stoter
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

E-mail ontvangen.
Bedankt voor de snelle (re)actie.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Hans Stoter Heel graag gedaan. 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic