Beste,
Graag zou ik mijn WiFi booster abonnement opzeggen en deze willen retourneren.
Met vriendelijke groet,
Siemen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @zeldenrust8
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt wat betreft het willen opzeggen van jouw Wifibooster via het stopcontact. Bij deze heb ik de opzegging voor je geregeld. Het abonnement op de Wifibooster via het stopcontact á € 2,00 per maand heb ik stopgezet per 9 december 2021. Dit in verband met een opzegtermijn van één maand. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je van ons een retourdoos. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Goedemorgen @AlakhraS
Ik heb je wifi booster set stopgezet per 10 juni 2022 i.v.m. 1 maand opzegtermijn.
Uiteraard ontvang je hierover nog per e-mail een bevestiging.
Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos om de apparatuur in retour te sturen.
1 tip. Bewaar de retour bon goed van PostNL 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @zeldenrust8
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt wat betreft het willen opzeggen van jouw Wifibooster via het stopcontact. Bij deze heb ik de opzegging voor je geregeld. Het abonnement op de Wifibooster via het stopcontact á € 2,00 per maand heb ik stopgezet per 9 december 2021. Dit in verband met een opzegtermijn van één maand. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je van ons een retourdoos. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Beste,
Graag zou ik mijn WiFi booster abonnement opzeggen en deze willen retourneren.
Met vriendelijke groet,
Sanjay
Goedemorgen @AlakhraS
Ik heb je wifi booster set stopgezet per 10 juni 2022 i.v.m. 1 maand opzegtermijn.
Uiteraard ontvang je hierover nog per e-mail een bevestiging.
Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos om de apparatuur in retour te sturen.
1 tip. Bewaar de retour bon goed van PostNL 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.