1
Vraag
2
Reacties
zeldenrust8

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen abonnement WiFi booster

Beste,

 

Graag zou ik mijn WiFi booster abonnement opzeggen en deze willen retourneren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Siemen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @zeldenrust8
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt wat betreft het willen opzeggen van jouw Wifibooster via het stopcontact. Bij deze heb ik de opzegging voor je geregeld. Het abonnement op de Wifibooster via het stopcontact á € 2,00 per maand heb ik stopgezet per 9 december 2021. Dit in verband met een opzegtermijn van één maand. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je van ons een retourdoos. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. 

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @AlakhraS

 

Ik heb je wifi booster set stopgezet per 10 juni 2022 i.v.m. 1 maand opzegtermijn. 

Uiteraard ontvang je hierover nog per e-mail een bevestiging.

Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos om de apparatuur in retour te sturen. 

1 tip. Bewaar de retour bon goed van PostNL 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @zeldenrust8
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt wat betreft het willen opzeggen van jouw Wifibooster via het stopcontact. Bij deze heb ik de opzegging voor je geregeld. Het abonnement op de Wifibooster via het stopcontact á € 2,00 per maand heb ik stopgezet per 9 december 2021. Dit in verband met een opzegtermijn van één maand. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je van ons een retourdoos. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren. 

AlakhraS

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

 

Graag zou ik mijn WiFi booster abonnement opzeggen en deze willen retourneren.

 

Met vriendelijke groet,

 

Sanjay

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @AlakhraS

 

Ik heb je wifi booster set stopgezet per 10 juni 2022 i.v.m. 1 maand opzegtermijn. 

Uiteraard ontvang je hierover nog per e-mail een bevestiging.

Rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos om de apparatuur in retour te sturen. 

1 tip. Bewaar de retour bon goed van PostNL 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic