Vraag
Reacties
Oplossing
ramdhan
Level 1

Opzeggen abonnement: Geen bevestiging per mail

Ik probeer al 1 week mijn abonnement op te zeggen. Nu 2 x telefonisch contact en 1 x via het contactformulier. Ik krijg steeds de bevestiging dat ik de opzegging per mail krijg, maar nog steeds niets binnen. Kan ik in de "Mijn Ziggo" omgeving zien of de opzegging is verwerkt ?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ramdhan
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Heel begrijpelijk dat je graag een dubbelcheck wilt of je abonnement juist is opgezegd. Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en de opzegbevestiging per post verstuurd gaat worden. 

De opzegging van je abonnement gaat in per 1 oktober 2022. Het modem en de Wifibooster zien we graag retour. Je krijgt hier nog een retourdoos voor per post. De digitale ontvanger mag je afgeven bij de milieustraat. Deze informatie zal ook nog gedeeld worden in de bevestiging (pagina 2). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ramdhan
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Heel begrijpelijk dat je graag een dubbelcheck wilt of je abonnement juist is opgezegd. Ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat en de opzegbevestiging per post verstuurd gaat worden. 

De opzegging van je abonnement gaat in per 1 oktober 2022. Het modem en de Wifibooster zien we graag retour. Je krijgt hier nog een retourdoos voor per post. De digitale ontvanger mag je afgeven bij de milieustraat. Deze informatie zal ook nog gedeeld worden in de bevestiging (pagina 2). 

ramdhan
Level 1
Topicstarter

@Cecilia dank je wel voor je duidelijke antwoord !