1
Vraag
2
Reacties
ad.klomps

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen Ziggo Sport Totaal GO

Hoe zeg ik in vredesnaam Ziggo Sport Totaal Go  op?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo Sport Totaal

 

Het Ziggo Sport Totaal Go abonnement is op ieder moment op te zeggen via ‘Mijn account’ op de website.

Bekijk in context

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @Annetukker! Voor het Ziggo Sport Totaal GO abonnement zijn er verschillende opzegmogelijkheden. Op deze pagina lees je hier meer over onder 'Financieel' en dan punt 3. Hopelijk lukt het om aan de hand van die instructie je abonnement op te zeggen 🙂

 

Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan rechtstreeks contact op met Ziggo Sport via Facebook of Twitter.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo Sport Totaal

 

Het Ziggo Sport Totaal Go abonnement is op ieder moment op te zeggen via ‘Mijn account’ op de website.

Annetukker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kom alleen op een pagina waar staat beheer account. Maar nergens kan ik daar mijn account opzeggen?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators door de week meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Hebt u misschien het 'Ziggo Sport Totaal' pakket gratis i.v.m. ander extern abonnement ?

Een Ziggo mod kan dit voor u aanpassen, wacht u op hem/haar.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @Annetukker! Voor het Ziggo Sport Totaal GO abonnement zijn er verschillende opzegmogelijkheden. Op deze pagina lees je hier meer over onder 'Financieel' en dan punt 3. Hopelijk lukt het om aan de hand van die instructie je abonnement op te zeggen 🙂

 

Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan rechtstreeks contact op met Ziggo Sport via Facebook of Twitter.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic