HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo Ziggo,
Ik zou graag mijn abonnement van de wifipods willen opzeggen. Ik kan online nergens vinden hoe dit moet.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
Vriendelijke groet,
Stephan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @StephanvE
Een warm welkom op de Ziggo Community
Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
U kunt dit enkel hier via de moderatoren doen of telefonisch.
Zou een moderator bovenstaand in behandeling willen nemen?
Dank alvast!
Groet Stephan
Hi @StephanvE
Een warm welkom op de Ziggo Community
Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren 🙂
Hallo Ziggo,
Ik zou graag mijn proefabonnement van de wifipods willen opzeggen. Ik kan online nergens vinden hoe dit moet.
Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen!
Vriendelijke groet,
Koen Setz
@koensetz Hier kan ik je zeker bij helpen! Bij deze heb ik de opzegging voor de SmartWifi Pods ook voor jou in orde gemaakt. Je ontvangt nog een mailtje ter bevestiging 🙂
Hallo,
Ik zou ook graag de gehuurde WiFi pod op willen zeggen en kan ook nergens vinden hoe dit moet via het portaal. Zou je mij ook kunnen helpen bij het opzeggen?
Alvast bedankt!
Zeker kan ik je daarbij helpen @Chef123! Wil je je postcode en huisnummer onder je profiel zetten? Dan zeg ik ze voor je op met een maand opzegtermijn!
Super, ik heb het toegevoegd! Bedankt voor je hulp.
Super ben jij! Gelijk opgezegd voor je 🙂 Kijk je mail voor opzegbevestiging! @Chef123
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...