Bartje325i

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzeggen Viaplay

Hallo,

 

ik wilde graag mijn Viaplay abonnement opzeggen, dat kan alleen via je account op mijn ziggo. Nu is er toevallig storing met het opzeggen gedeelte. Je kunt wel lid worden 🤣
Wie kan mij helpen met opzeggen of vertellen wanneer die “storing” opgelost is……

Alvast bedankt. 

Mvg Bart. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

@Bartje325i Sinds gisteren moet het weer kunnen om Viaplay op te zeggen via Mijn Ziggo. Is dit bij jou intussen al gelukt? 

Bekijk in context

Uitgelicht
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hey @Bartje325i en welkom hier op de Community! 

Door onderhoud is het inderdaad op dit moment niet mogelijk om Viaplay op te zeggen. Bestellen kan wel maar enkel via Netflix.com en Viaplay.com. Er wordt hard aan gewerkt om te zorgen dat het gauw wel weer kan. We houden het aan deze kant voor je in de gaten en als er nieuws is dan hoor je dit van ons. 

4 Reacties 4
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hey @Bartje325i en welkom hier op de Community! 

Door onderhoud is het inderdaad op dit moment niet mogelijk om Viaplay op te zeggen. Bestellen kan wel maar enkel via Netflix.com en Viaplay.com. Er wordt hard aan gewerkt om te zorgen dat het gauw wel weer kan. We houden het aan deze kant voor je in de gaten en als er nieuws is dan hoor je dit van ons. 

Bartje325i
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blijft raar dat je alleen bij mijn ziggo kunt opzeggen. Is het ook niet bekend hoe lang die storing duurt?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

@Bartje325i Sinds gisteren moet het weer kunnen om Viaplay op te zeggen via Mijn Ziggo. Is dit bij jou intussen al gelukt? 

Bartje325i
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, heb net opgezegd 👍🏻. Bedankt voor je terugkoppeling. 

Uitgelicht topic