Martin100

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opzeggen Viaplay lukt niet

viaplay opzeggen via ziggo lukt niet helpdesk wil/kan niet helpen.

De helpdesk vertelde dat zij dit niet kunnen en dat ze met het probleem bezig zijn. Dit was een paar dagen geleden maar het probleem met de ziggo site is nog steeds niet verholpen. De pagina in mijn ziggo waar je het abo af kunt zeggen blijft hangen. Andere browser helpt ook niet. Abo loopt tot de 21ste van deze maand en hiervoor moet het opgezegd zijn. Ik ga ervanuit dat als het opzeggen niet gaat dat Ziggo de kosten voor het doorlopen van het abo op zih neemt? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

De melding is nog niet behandeld, daar is het wachten op @Martin100

Bekijk in context

Martin100
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

opgelost opzegging binnen en nog bedankt

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @Martin100

Welkom op de Ziggo Community, al is de reden waarom je hier bent natuurlijk wat minder leuk. Wat zuur dat het opzeggen van Viaplay maar niet lijkt te lukken via Mijn Ziggo. 
Kun je uitleggen wat er mis gaat en wat voor melding je precies krijgt?

Martin100
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

zelfde als de rest. Pagina gaat niet verder na "diensten beheren" verschijnt het ziggo logo en daarna een blanco pagina met de volgende error Oeps..

Sorry, er is iets fout gegaan waardoor het niet is gelukt om een verbinding te maken. Probeer het later nog eens. Excuses voor het ongemak.

Dit is nu al dagen zo en er lijkt geen oplossing te zijn.

Martin100
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

😡

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Deze  fout is bij ons bekend en er wordt nog steeds onderzocht waar dit precies vandaan komt. Wel is bekend geworden dat het in alle gevallen wel kan werken. Wil je de volgende dingen proberen?
 - cache geheugen van de browser verwijderen?
- Andere browser proberen?
- incognito modes proberen?
- Ander apparaat proberen? 

Mocht dit niet werken, wil ik je vragen om dit op een ander tijdstip nogmaals te proberen. 

Martin100
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

allemaal al gedaan meerdere malen zelfs en al dagen werkt het niet ondanks alle goed bedoelde adviezen.

Ik zou er geen probleem mee hebben als ziggo zou zeggen wij betalen het abo door tot wij het opgelost hebben maar dat zie ik nog niet terug.

 

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Heb je al een andere browser geprobeerd om in te loggen op "Mijn Ziggo" ? 

Misschien dat dit helpt.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Helder, @Martin100
Ik zet het intern door om het te regelen. Je krijgt nog even een bevestiging per mail. 

Martin100
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Jiri helaas nog geen bevestiging ontvangen

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

De melding is nog niet behandeld, daar is het wachten op @Martin100

Martin100
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

opgelost opzegging binnen en nog bedankt

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 677Likes

Mooi zo! Dankjewel voor de terugkoppeling 🙂 

Uitgelicht topic