Goedemiddag,
Wij hebben 3 SmartWifi boosters ontvangen, maar gaan deze niet gebruiken. Ik wil ze daarom terugsturen en het abonnement hierop stopzetten. Hoe gaat dat in zijn werk?
Vr. groet,
Ineke
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ineke71 welkom hier!
De opzegging regel ik voor je. Dat komt goed. Per e-mail krijg je een keurige bevestiging en via de post volgt snel een retourdoos. Dan komt alles goed. Dankje voor de medewerking!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan ze opzeggen voor je en komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Ineke71 welkom hier!
De opzegging regel ik voor je. Dat komt goed. Per e-mail krijg je een keurige bevestiging en via de post volgt snel een retourdoos. Dan komt alles goed. Dankje voor de medewerking!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.