HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Wij hebben 3 SmartWifi boosters ontvangen, maar gaan deze niet gebruiken. Ik wil ze daarom terugsturen en het abonnement hierop stopzetten. Hoe gaat dat in zijn werk?
Vr. groet,
Ineke
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ineke71 welkom hier!
De opzegging regel ik voor je. Dat komt goed. Per e-mail krijg je een keurige bevestiging en via de post volgt snel een retourdoos. Dan komt alles goed. Dankje voor de medewerking!
Een Ziggo moderator kan ze opzeggen voor je en komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Ineke71 welkom hier!
De opzegging regel ik voor je. Dat komt goed. Per e-mail krijg je een keurige bevestiging en via de post volgt snel een retourdoos. Dan komt alles goed. Dankje voor de medewerking!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...