1
Vraag
2
Reacties
maaike1974

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opzeggen Movies and Series XL via Mijn Ziggo

Ik zou de aanvulling voor moviesxl zelf uit moeten kunnen zetten, werd mij verteld door ziggo. Door middel van een vinkje ergens uit te zetten.
Nu zoek ik bij mijnziggo, maar het is nergens te vinden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Ga naar Mijn Ziggo (inloggen op Ziggo.nl). Dan naar Producten, dan naar Extra Zenders beheren (dit zie je staan bij Televisie). Daar kun je vervolgens je pakket opzeggen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Ga naar Mijn Ziggo (inloggen op Ziggo.nl). Dan naar Producten, dan naar Extra Zenders beheren (dit zie je staan bij Televisie). Daar kun je vervolgens je pakket opzeggen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Je kan Movies en Series L/XL niet zelf beheren en opzeggen, dit kan je door een Moderator of even Contact Opnemen met Ziggo. Dan stoppen zei het abonnement.

Hier in Langedijk fZiggo gebied krijg ik dit te zien als ik hem wil stoppen.

Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Hier kan ik het gewoon opzeggen in Mijn Ziggo hoor.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Daarom zet ik een foto erbij, ik kan dit niet, maar misschien omdat het te maken heeft dat dit door de Vodafone Combideals te maken heeft.

Daarom vermeld ik het wel, dat men niet zegt, hier kan het niet.:wink:
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Maar je zei ook wel heel stellig dat ze het niet zelf kon beheren. Beetje verwarrend voor maaike1974 aangezien Ziggo juist heeft aangegeven dat ze dit online moest regelen.

Het is logisch dat jij het niet opzeggen aangezien er "gratis ontvangen" bij jou staat. Als maaike1974 dit pakket gratis heeft zal ze het niet op willen zeggen lijkt me.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Het blijkt dus per abonnement verschillend te zijn.

De moderators komen dit topic vanzelf binnen en kan er gekeken worden wat er aan de hand is.
Anders kan ze Contact opnemen dan wordt hetzo geregeld bij Ziggo.
Arjen Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes
Dag maaike1974 en welkom op de Ziggo Community :smiley:

Zoals je ziet zijn we hier erg welwillend om je op weg te helpen. Zoals Conforto al aangeeft; via Mijn Ziggo kun je extra zenderpakketten bestellen en opzeggen.

Kom je er niet uit? Geen probleem! Dan help ik je verder bij het opzeggen van je Movies and Series XL pakket. Geef in dat geval even een gil :wink:
maaike1974
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
het is gelukt dankzij info van Conforto, dank allen!
groet Maaike
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic