JeroenKoene

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen - Geen contact te krijgen

Hoi ,

 

Ik wil graag opzeggen, maar kom er al 2 dagen telefonisch niet door en op het formulier en ook op chatberichten wordt niet gereageerd !

Kan er een iets vlottere service ?

Wellicht via hier ?

 

6 Reacties 6
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

hoi,

wil jet complete pakket opzeggen of een deel van jouw pakket.

kijk eens of deze pagina je verder kan helpen > klik <

JeroenKoene
Topicstarter
Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het complete pakket... Alles gevolgd op die pagina, geen reactie van ziggo... telefonisch meer dan een uur wachttijd.... niet normaal !

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@JeroenKoene Dit is een klant helpt klant forum en komen Ziggo moderator's op werkdagen langs in ieder topic.

 

De chat op de contact pagina al geprobeerd? Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo

JeroenKoene
Topicstarter
Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo is op geen enkele manier bereikbaar..

verschrikkelijk.

Bellen , mailen, formulieren in vullen , facebook messenger, mijn ziggo app...

NERGENS krijg je iemand te pakken.... 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JeroenKoene sorry voor de drukte! Ik weet niet wanneer je het opzegformulier hebt opgestuurd, maar er wordt aldaar aangegeven dat je binnen3-4 werkdagen een reactie krijgt. Is die periode al verstreken?

Daarnaast, ik kan de opzegging voor je regelen hoor. Geen punt. Per wanneer wil je dit geregeld zien? 

Uitgelicht topic