1
Vraag
2
Reacties
Jongetje

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen CI+ module

Ik wil mijn CI+ module opzeggen, maar dit lukt niet online.

Bestellen kan wel makkelijk, maar opzeggen dus niet.

Hoe moet ik dit doen? Anders dit graag voor mij doen Ziggo.

Bvd..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Jongetje Top! De module heb ik met 1 maand opzegtermijn opgezegd. Hierbij ben ik uitgegaan van je opzegintentie, oftewel het oorspronkelijke bericht van 18-10-2020. De module eindigt dus per 18-11-2020.

Rond de opzegdatum ontvang je een retourenvelop om de module te retourneren. De officiële bevestiging volgt ook nog per e-mail. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Staan postcode en huisnummer in uw profiel? Dan kan een moderator uw dossier erbij pakken.

Bellen met de helpdesk werkt het snelst. Ook de chat op de contactpagina is een mogelijkheid.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Hallo @Jongetje,

Duidelijke wens! Zoals @Jan F. aangeeft helpt de klantenservice je hier bij, maar via deze weg help ook ik je graag.

Ik heb je abonnement erbij gepakt en zie dat je het volgende pakket hebt: Internet Max en TV Start (CI+ Module, zonder Ziggo Bellen) + een extra ci+ module. Als ik het goed begrijp wil je de extra module opzeggen? De extra smartcard zoals die bij ons in het systeem actief staat, eindigt op 87507. De serienummer van de bijbehorende module eindigt op 26211. Wanneer we de extra ci+ opzeggen, verwachten we deze combinatie van je terug. 

Mocht je de extra smartcard nu in je primaire tv hebben, dan is het verstandig om de module + kaart onderling te verwisselen. Ik hoor graag van je!

Jongetje
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja graag. Waar kan ik de combi.naar retourneren?

 

Alvast bedankt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Jongetje Top! De module heb ik met 1 maand opzegtermijn opgezegd. Hierbij ben ik uitgegaan van je opzegintentie, oftewel het oorspronkelijke bericht van 18-10-2020. De module eindigt dus per 18-11-2020.

Rond de opzegdatum ontvang je een retourenvelop om de module te retourneren. De officiële bevestiging volgt ook nog per e-mail. 

Jongetje
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top. Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic