1
Vraag
2
Reageer en help mee
elmas.mini

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opzeggen Abonnement

Goedendag,

 

Ik heb enige tijd geleden mijn abonnement telefonisch opgezegd per 01-10-2023 daarbij werd aangegeven dat ik een bevestiging zou ontvangen en een schrijven om de apparatuur te retourneren.

Tot op heden nog steeds geen duidelijkheid gekregen of de opzegging inderdaad is doorgevoerd, heb al meerdere malen gebeld\gechat hierover maar blijkbaar is een opzegging\wijziging lastig doorgevoerd te krijgen.

 

Gaarne bevestiging dat het abonnement per 01-10-2023 beëindigd wordt.

 

Met groet,

8 Reacties 8
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5569Posts
  • 225Oplossingen
  • 4264Likes

Dag @elmas.mini 

 

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Hi @elmas.mini 
Sorry voor de onzekerheid die je opzeggingsverzoek met zich mee brengt! 
Je opzegging is goed doorgekomen, maar administratief nog niet verwerkt. Daar zijn we mee bezig en zullen het voor je in de gaten houden 🙂

wewanl

Level 16
  • 2044Posts
  • 21Oplossingen
  • 778Likes

Wat is enige tijd geleden? 

elmas.mini
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Enige tijd is in dit geval een ruim 3 weken schat ik in, precies weet ik het niet meer.

Wel aan factuur gekregen voor de aankomende maand dat het abonnement niet meer actief zou moeten zijn.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

@elmas.mini Bij Ziggo betaal je altijd een maand vooruit en rond de factuurdatum volgende maand, wordt gekeken naar eventuele gebruikskosten in september en het overschot retour gestort.

wewanl

Level 16
  • 2044Posts
  • 21Oplossingen
  • 778Likes

Enige weken geleden is te snel voor de Ziggo systemen om een opvolgende factuur te corrigeren. De maand daarna komt het allemaal goed . 😙

elmas.mini
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inmiddels zou zijn mijn abonnement gestopt moeten zijn per 01-10-2023, mijn diensten functioneren blijkbaar nog steeds. Ook nog geen bericht betreft retourneren in gebruik hebbende apparatuur ook nooit bevestiging ontvangen van opzegging.

Administratief zijn wijzigingen lastig te verwerken door Ziggo lijkt het.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 587Posts
  • 55Oplossingen
  • 290Likes

Hoi @elmas.mini onze systemen hebben het inderdaad erg lastig met het verwerken van de opzegging. Wat ongelooflijk vervelend is natuurlijk, dat begrijpen we heel goed. De opzegging is al een paar keer doorgevoerd maar loopt vast in het systeem. Zodra deze is verwerkt zal je ook de communicatie per mail ontvangen. Mijn excuses dat dit zo lang duurt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic