HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag,
Ik heb enige tijd geleden mijn abonnement telefonisch opgezegd per 01-10-2023 daarbij werd aangegeven dat ik een bevestiging zou ontvangen en een schrijven om de apparatuur te retourneren.
Tot op heden nog steeds geen duidelijkheid gekregen of de opzegging inderdaad is doorgevoerd, heb al meerdere malen gebeld\gechat hierover maar blijkbaar is een opzegging\wijziging lastig doorgevoerd te krijgen.
Gaarne bevestiging dat het abonnement per 01-10-2023 beëindigd wordt.
Met groet,
Dag @elmas.mini
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Hi @elmas.mini
Sorry voor de onzekerheid die je opzeggingsverzoek met zich mee brengt!
Je opzegging is goed doorgekomen, maar administratief nog niet verwerkt. Daar zijn we mee bezig en zullen het voor je in de gaten houden 🙂
Wat is enige tijd geleden?
Enige tijd is in dit geval een ruim 3 weken schat ik in, precies weet ik het niet meer.
Wel aan factuur gekregen voor de aankomende maand dat het abonnement niet meer actief zou moeten zijn.
@elmas.mini Bij Ziggo betaal je altijd een maand vooruit en rond de factuurdatum volgende maand, wordt gekeken naar eventuele gebruikskosten in september en het overschot retour gestort.
Enige weken geleden is te snel voor de Ziggo systemen om een opvolgende factuur te corrigeren. De maand daarna komt het allemaal goed . 😙
Inmiddels zou zijn mijn abonnement gestopt moeten zijn per 01-10-2023, mijn diensten functioneren blijkbaar nog steeds. Ook nog geen bericht betreft retourneren in gebruik hebbende apparatuur ook nooit bevestiging ontvangen van opzegging.
Administratief zijn wijzigingen lastig te verwerken door Ziggo lijkt het.
Hoi @elmas.mini onze systemen hebben het inderdaad erg lastig met het verwerken van de opzegging. Wat ongelooflijk vervelend is natuurlijk, dat begrijpen we heel goed. De opzegging is al een paar keer doorgevoerd maar loopt vast in het systeem. Zodra deze is verwerkt zal je ook de communicatie per mail ontvangen. Mijn excuses dat dit zo lang duurt!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...