Vraag
Reacties
Oplossing
AS95
Level 1

Opnieuw klant, onmogelijk om in te loggen bij MijnZiggo

Ik ben opnieuw klant geworden, maar kan niet met mijn emailadres een nieuw account aanmaken omdat mijn oude account nog bestaat. Ik kan ook niet met een ander emailadres een account aanmaken omdat ik dan de melding krijg dat mijn klantnummer met een ander emailadres geassocieerd wordt. Kunnen mijn accounts samengevoegd worden? Of mijn oude account verwijderd zodat ik opnieuw kan registreren? Nu kan ik helaas geen gebruik maken van tv via de app. Had er graag vanavond gebruik van gemaakt, maar helaas. Alvast bedankt 

Oplossingen

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @AS95, goedemorgen en welkom hier!

Een nieuw abonnement betekent een nieuw klantnummer en dus ook een nieuw Mijn Ziggo account. Je huidige e-mailadres is op dit moment nog gekoppeld aan een oud Mijn Ziggo account, welke geregistreerd is in 2020. Ik heb dit oude Mijn Ziggo account verwijderd, zodat je nu met je e-mailadres een nieuw Mijn Ziggo account kan registeren voor je nieuwe abonnement.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik ga dit voorleggen aan een, Ziggo Medewerker, deze komt via dit topic dan langs een, en neemt contact hier op met u op.
Let wel dat u het op Community houd hier, anders gaan zaken door elkaar lopen en duurt het veel langer voor een oplossing.

Vermeld graag uw postcode en huisnummer in uw Ziggo Community Profiel , deze zijn niet openbaar te zien,
dan kan een Ziggo Medewerker gelijk de juiste informatie erbij pakken, en u sneller helpen.

Een Ziggo Medewerker komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @AS95, goedemorgen en welkom hier!

Een nieuw abonnement betekent een nieuw klantnummer en dus ook een nieuw Mijn Ziggo account. Je huidige e-mailadres is op dit moment nog gekoppeld aan een oud Mijn Ziggo account, welke geregistreerd is in 2020. Ik heb dit oude Mijn Ziggo account verwijderd, zodat je nu met je e-mailadres een nieuw Mijn Ziggo account kan registeren voor je nieuwe abonnement.