1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nmeure

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnieuw klant geeft nog oude klantnummer aan

Beste KS, ik ben weer klant bij Ziggo met het 'oude' account/email

Nu klopt het klantnummer niet meer, maar kan deze ook niet wijzigen en 

Ik zou deze graag willen wijzigen naar mijn nieuwe klantnummer zodat ik mijn e-mail kan behouden. Een nieuw e-mail adres gebruiken lukt niet dan wordt er gezegd is al gekoppeld aan e-mail 

mvg

9 Reacties 9
puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes

zet in jouw profiel nij de persoonlijke instellingen je postcode en huisnummer.
De lezende medewerker van ziggo die hier langs komen kunnen jouw gegevens er dan bij pakken.
Gaat dan iets sneller dan eerst vragen en antwoorden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74542Posts
  • 5102Oplossingen
  • 21659Likes

Als je nog een Ziggo emailadres gebruikt van je vorige abonnement met het oude klantnummer en het oude Mijn Ziggo, dan zal dat emailadres gaan vervallen in de loop van de tijd en dat emailadres kun je niet meenemen naar je nieuwe Mijn Ziggo met je nieuwe klantnummer.

Maak met je nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo met een ander emailadres dan je oude Mijn Ziggo: Een nieuw account - Ziggo

Mocht je een ander, dan een Ziggo emailadres gebruikt hebben, voor je oude abonnement met het oude klantnummer en het oude Mijn Ziggo en je wilt dit emailadres gebruiken voor je nieuwe abonnement met je nieuwe klantnummer en het nieuwe Mijn Ziggo, laat het hier weten, dan kan een Ziggo forum medewerker je oude Mijn Ziggo loskoppelen van je niet Ziggo emailadres en kun je dat emailadres gebruiken voor je nieuwe Mijn Ziggo.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Nmeure
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zou graag mijn oude niet ziggo mail die gekoppeld is aan oude klantnummer meenemen naar mijn nieuwe klant nummer. Postcode en huisnummer heb ik inmiddels bijgewerkt in persoonlijke info 

puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes

Is de oude mail van home of upc ?

Nmeure
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is gewoon mijn persoonlijke mail. Gebruikt bij het aanmaken van m’n oude account 

puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes

dus je hebt gekozen voor iets anders achter het @ teken bijvoorbeeld @Nmeure.nl

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3975Posts
  • 330Oplossingen
  • 1574Likes

@Nmeure leuk dat je weer klant bent, heel erg fijn! 

We gaan eens kijken naar je vraag. Zou je in je profielgegevens (die zijn privé) je gebruikersnaam van je oude Mijn Ziggo eens willen noteren? Met het klantnummer? Dan kan ik die verwijderen. 

Dan kan je met je nieuwe Ziggo klantnummer enkele uren later weer een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken, plus een e-mailadres activeren. 

Vragen? Stel ze gerust! 

Nmeure
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ok gedaan onder het kopje prive

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3975Posts
  • 330Oplossingen
  • 1574Likes

@Nmeure helemaal goed, dankje.

Ik heb onder dat klantnummer alle informatie weggehaald, dus ook je Mijn Ziggo. Die kan je over enkele uren koppelen met je nieuwe Ziggo klantnummer. 

Veel succes en bij vragen: wees altijd welkom. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic