1
Vraag
2
Reacties
moniquepoos

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnemen en terugkijken F1 via Ziggo Viaplay

Ik heb een Ziggo viaplay abonnement afgesloten. Hoe kan ik F1 opnemen en terugkijken?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@moniquepoos Viaplay is een app/streaming content. Dus kan niet opgenomen worden. Maar je kan via app wat terug zien/opnieuw bekijken  bij sommige evenementen. Selecteer plateau weer gave zodat er meer keuzes te zien zijn... 

Bekijk in context

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Opnemen gaat niet, terugkijken beperkte tijd via  viaplay.

 

 

Functionaliteit op onze apparaten - Viaplay

 

Opnieuw afspelen (48 uur)
Met onze functie om opnieuw af te spelen kun je alle sportuitzendingen tot 48 uur na de uitzending opnieuw bekijken. Selecteer het evenement in het sportgedeelte en begin met kijken. Je kunt de uitzending 48 uur na het einde van de uitzending starten. Daarna verdwijnt de uitzending uit het schema.

Bekijk in context

Uitgelicht
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Reacties
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@moniquepoos @Dus als je bv sport selecteerd en bij openen zie je sugesties.  Oa ook nu live. Sroll naar rechts . Dan komt de optie plateu.  Als je deze selecteer, heb je ook nog de keuze om meerdere camera posities te kiezen . Bv pitstops en mee rijden met monteur😉

 

Dit even ter info. Veel kijk plezier!

17 Reacties 17
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@moniquepoos Viaplay is een app/streaming content. Dus kan niet opgenomen worden. Maar je kan via app wat terug zien/opnieuw bekijken  bij sommige evenementen. Selecteer plateau weer gave zodat er meer keuzes te zien zijn... 

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Opnemen gaat niet, terugkijken beperkte tijd via  viaplay.

 

 

Functionaliteit op onze apparaten - Viaplay

 

Opnieuw afspelen (48 uur)
Met onze functie om opnieuw af te spelen kun je alle sportuitzendingen tot 48 uur na de uitzending opnieuw bekijken. Selecteer het evenement in het sportgedeelte en begin met kijken. Je kunt de uitzending 48 uur na het einde van de uitzending starten. Daarna verdwijnt de uitzending uit het schema.

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je antwoord. werkt dit alleen via de app op tablet of telefoon, of werkt dit ook met de app op de tv?

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je antwoord. Werkt dit ook via de app op de tv?

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Werkt ook op app tv. 

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ga het proberen, hartelijk dank!

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@moniquepoos @Dus als je bv sport selecteerd en bij openen zie je sugesties.  Oa ook nu live. Sroll naar rechts . Dan komt de optie plateu.  Als je deze selecteer, heb je ook nog de keuze om meerdere camera posities te kiezen . Bv pitstops en mee rijden met monteur😉

 

Dit even ter info. Veel kijk plezier!

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, dank je. Nog een vraag: kan je het terugkijken pas starten nadat de uitzending is beëindigd? Ik probeer nu tijdens de uitzending terug te kijken vanaf het begin, maar dit lukt niet. 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Ik heb dat eerlijk gezegd nog niet geprobeerd . Het is een functie opn. Bekijken . Dus mijn vermoeden is dat idd als programma is afgelopen. Weet dat niet zeker. ( ben nu  even buiten huis) dus kan het nu niet proberen. 

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ik ben daar gisteren ook even mee aan het stoeien geweest. Kreeg het voor mekaar  door de live uitzending terug te spoelen, Erg lekker en intuïtief wekt het niet.

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

In elk geval bedankt voor al je hulp. Ik ga nog wel even het e.e.a. Uitdokteren. Fijn weekend!

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel. Het blijft uitproberen. Erg gebruiksvriendelijk is het allemaal niet. Fijn weekend!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@moniquepoos  schreef:

Dank voor je antwoord. Werkt dit ook via de app op de tv?


Ja, dat is voor elke omgeving hetzelfde, ik heb niks met sport maar voor mij zou dit al genoeg reden zijn geen abonnement bij Viaplay af te nemen. Geen enkele sport uitzending (Darts, Voetbal, Formule 1) langer dan 48 uur geleden is terug te zien.

 

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil nu de race van vanmiddag terugkijken, maar dit kan dus niet!

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Onder plateau weergave onder de tijdlijn 14:00: bekijk opnieuw met tijd 14:30\4u20 start programma wel op hier even getest.

moniquepoos
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inderdaad doet hij het nu wel. We hadden ditzelfde geprobeerd vlak nadat de uitzending afgelopen was, maar toen werkte dit niet. Ook de training en kwalificatie waren niet meer terug te zien. Nu weer wel…. Iets mis met de app?

Nogmaals dank voor je hulp! 

Pafevo

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit staat bij de veelgestelde vragen over Viaplay bij Ziggo: 

 

Hoe kan ik tijdens de race de uitzending pauzeren, terugspoelen of starten vanaf het begin?

Dit kan alleen via de Viaplay app op mobiele apparaten en op meerdere tv toestellen. Via de Mediabox Next is dit niet mogelijk. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic