1
Vraag
2
Reacties
RoWi1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opgezegd maar geen mogelijkheid om email op te heffen

Hoi

 

Opgezegd in september 2021 maar geen enkele wijze daarna om paar mail accounts te verwijderen.

Uitgaande van deze mededeling in FAQ

 

RoWi1_1-1652378285291.png

 

 

Zou ik geen toegang meer moeten hebben maar dat heb ik nog wel. Gaarne email accounts opruimen.

Dit proces flowtje bij opzegging werkt nog niet zo, zie ook opmerkingen hier in het forum dat email direct vervalt bij opzegging. Dat is bij mij niet het geval

 

In ieder geval een loos eindje nu.

Klantnummer kan ik evt. per pm verstrekken als dit 'support' systeem dit heeft

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hierbij een update @RoWi1. Het verzoek om de betreffende e-mailadressen te verwijderen is verwerkt 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het duurt wel eens wat langer voordat e-mail adressen worden verwijderd. Er zijn hier gevallen voorbijgekomen waarbij het na jaren nog werkte.

 

Wat let je om dit account gewoon niet meer te gebruiken ?

RoWi1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Accounts moeten verwijderd worden en daar wordt geen optie voor gegeven.

Ik gebruik die accounts niet meer maar mail wordt wel afgeleverd met bijkomende verwachtingen die het willen afleveren ondanks ingestelde autoreply dat het mail account niet meer gebruikt wordt

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hallo @RoWi1, welkom op de community! 

Het klopt inderdaad wat @Steefb zegt. Mocht je willen dat de mails account verwijdert worden, dan gaan we dit regelen. Wil je in je profiel je gegevens toevoegen? Deze is alleen zichtbaar voor Ziggo moderators. Dan maak ik het in orde. 

RoWi1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens in profiel  toegevoegd. Gaarne mail adressen in account verwijderen

Als het klopt van steefb zegt kan ik alleen maar concluderen dat ziggo decommissioning flow niet goed werkt.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Bedankt @RoWi1

Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Dan maak ik het voor je in orde.
 

RoWi1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gedaan

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Top, ontvangen. Ik laat de mailadressen verwijderen. Dit kan een paar dagen duren. 

G A.

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Volgens mij is iedere provider verplicht om je oude mailadres 1 jaar actief te houden. Dit omdat mensen vaak niet alle partijen waarmee ze contact hebben gehad op de hoogte stellen. Binnen een jaar zou je dat zelf wel moeten opvallen als je ineens nog een mail krijgt van bijvoorbeeld marktplaats. Dat geeft je de gelegenheid om je adres nog aan te passen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hierbij een update @RoWi1. Het verzoek om de betreffende e-mailadressen te verwijderen is verwerkt 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hierbij een update @RoWi1. Het verzoek om de betreffende e-mailadressen te verwijderen is verwerkt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic