1
Vraag
2
Reacties
Edwin011

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Opgelicht door een Ziggo medewerker: geen Netflix en videoland

Mijn abonnement bij de vorige provider liep af, en ik was aan het rond kijken.

Ziggo had een mooie actie: Een jaar netflix en videoland bij tv en internet. Tevens waren ze goedkoper bij de huidige provider.

ik online ingevuld maar kreeg de installatiedatum niet op mijn gewenste dag. Ziggo gebeld en die vertelde dat als ik het abonnement 2 dagen eerder in liet gaan ik wel de juiste dag kon aanvinken.

Dat kon hij ook wel voor mij doen. Een kleine moeite. Ik duidelijk aangegeven dat ik de actie een jaar netflix en videoland bij tv en internet wilde. Geen probleem.

Geen bevestiging ontvangen.

De dag van installatie kwam, maar het ging niet heel lekker. Monteur alleen de wifi gecontroleerd en weer weg. Het beraadde netwerk werkte niet en daar ben ik een halve dag mee aan het knoeien geweest voordat het werkte.

Ik na een paar dagen eens gebeld hoe het met de actie was: Nee, u heeft een maand gratis internet aangevinkt.  Ik niet, die telefoon medewerker!

Ze gingen er achteraan. 

na diverse mensen te hebben gesproken, die allemaal verkeerde cases hadden aangemaakt.

Ik bleek nergens recht op te hebben en kreeg een korting van €50. verder kunnen we u niet helpen.

Mijn vodafone abonnementen liepen ook af en daar mijn beklag nog maar eens gedaan. Zij kon mij hier wel bij helpen ging het naar de hot seats sturen.

Ja er is een fout gemaakt en we gaan u de codes sturen.

Later belde er nog een meneer die het in de gaten ging houden. Die heeft nog een keer gebeld of ik de codes al had. nou, nee. ik ga er achteraan voor u. niks meer gehoord.

2 weken later nog niks. Een mail gestuurd, en die werd bevestigd dat dat ik dia al had moeten hebben via de mail. De codes worden binnen een paar dagen opnieuw verstuurd.

Weer niks.

Ik weer bellen: nee u hebt helemaal nergens recht op. We kunnen u niet verder helpen...

we zijn ondertussen 4 maanden verder....

Jullie maken een fout, komen uiteindelijk over de brug, maar toch weer niet

Dus als je een actie van ziggo ziet: andere provider zoeken

Bij mij gaan er 2 internet+ tv en 4 mobile abonnementen binnenkort naar Delta. 

31 Reacties 31
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13996Posts
  • 1174Oplossingen
  • 6109Likes

Hehe, ik heb eindelijk bericht terug dat er contact met je is geweest. Echt enorm sorry dat dit zo moeizaam moest gaan allemaal :-(.  Ik begrijp dat het wat betreft de aanbieding en verdere vergoedingen nu opgelost is. Super fijn! 

Ook lees ik terug dat je nog wat vragen had over de snelheid die je momenteel op je verbinding behaalt. Daar kunnen we nog even naar kijken! Welke snelheid haal je momenteel (draadloos en/of bekabeld?) 🙂 

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ja, eindelijk een oplossing!

Jammer dat het via zoveel afdelingen moest, en uiteindelijk via openbaar klagen dan wel lukt na 4 maanden.

Veel mensen gesproken en gemaild. 

De ene belooft wat, een ander geeft aan dat ze er niks mee kunnen en weer een ander draait alles weer terug terwijl ik al een bevestiging heb gekregen op de mail.

Lycke, heel erg bedankt voor je inzet en het oplossen van dit probleem!

Kunnen we dit eindelijk achter ons laten.

Qua snelheid klopt het wel op de kabel.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13996Posts
  • 1174Oplossingen
  • 6109Likes

Ah, fijn dat het op de kabel goed is! Mocht je draadloos tegen problemen aanlopen, mag je ook altijd hier nog delen hoe en wat. Er zijn hier naast mij, zo ontzettend veel mensen die hierin kunnen helpen en tips kunnen geven. 

Hoe dan ook een heel mooie dag gewenst en ook ik ben heel blij dat we het nu achter ons kunnen laten. Geniet ervan!

dadas86normel

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Soortgelijk verhaal. Benaderd door Deur aan deur verkoper van Ziggo. Kwam met een Nette aanbieding, waar ziggo zelf ook niet onder kwam. Netjes de bevestiging ontvangen, Netflix Vouche etc. Alles opgeleverd, paar weken gewacht.. geen netflix. Toen begon het,,, Tig keer gebeld, gechat etc etc. Telkens worden er beloftes gedaan, ze weten van niets af, ik heb 3 keer de offerte moeten toesturen, maar nog steeds niets . Ik word er echt moe van

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74446Posts
  • 5095Oplossingen
  • 21623Likes

@dadas86normel Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Pasi

Level 18
  • 9502Posts
  • 487Oplossingen
  • 5292Likes

@dadas86normel  schreef:

Soortgelijk verhaal. Benaderd door Deur aan deur verkoper van Ziggo. Kwam met een Nette aanbieding, waar ziggo zelf ook niet onder kwam. Netjes de bevestiging ontvangen, Netflix Vouche etc. Alles opgeleverd, paar weken gewacht.. geen netflix. Toen begon het,,, Tig keer gebeld, gechat etc etc. Telkens worden er beloftes gedaan, ze weten van niets af, ik heb 3 keer de offerte moeten toesturen, maar nog steeds niets . Ik word er echt moe van

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de werkdruk binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u veel beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Zoiets lezen we helaas wel vaker op dit forum. Één van de eerste dingen die duidelijk moet zijn is, was het wel een Ziggo medewerker of was het een tussenpersoon of was het geheel iemand anders.
Van welke email domein komt b.v. de eerste bevestiging ?

Laat u verder de Ziggo helpdesk links liggen. Zodra het niet meer over een simpele aanpassing van het abonnement gaat, is de kans groot dan men daar fouten maken en zelfs fout op fout stapelt. Hier op dit forum, m.b.v. een Ziggo mod, hebt u goede kans op een fatsoenlijke oplossing.

dadas86normel

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

'' meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u veel beter kunnen helpen dan de Helpdesk ''

Dat zou zeker te pas komen, ik heb mijn gegevens ingevoerd. Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. 

Ik heb zonder overdrijven geschat 3 uur met Ziggo gebeld, meters lang getypt in de chat. En ik heb echt wel meer te doen dan dat, maar het is een principe kwestie geworden nu. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5652Posts
  • 665Oplossingen
  • 2339Likes

Goedemorgen @dadas86normel 

Wat jammer te lezen dat de start van je abonnement zoveel teleurstellingen heeft gegeven. Dat is uiteraard niet waar we voor staan.

Ik wil graag zorgen dat dit op de juiste manier wordt opgelost. Wil je hiervoor jouw profiel aanvullen met je postcode en huisnummer?

dadas86normel

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn postcode, huisnr en klannummer zijn staan al in mijn profiel

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2346Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Hi @dadas86normel!

Dankjewel voor je gegevens! Ik zie dat je al wat vaker contact hierover hebt gehad en ook zie ik dat er voor morgen een terugbel afspraak staat met een collega van mij. Laten we die even afwachten, oké? Als daar niks uit komt, laat het hier dan weten. Dan gaan wij voor je aan de slag.  

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1378Posts
  • 152Oplossingen
  • 925Likes

Hi @dadas86normel. ik zie dat je 9 februari nog contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een nieuwe bevestiging is verzonden waar akkoord op gegeven moest worden. Heb je ondertussen de Netflix voucher gekregen?

Pasi

Level 18
  • 9502Posts
  • 487Oplossingen
  • 5292Likes

@dadas86normel  schreef:

'' meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u veel beter kunnen helpen dan de Helpdesk ''

Dat zou zeker te pas komen, ik heb mijn gegevens ingevoerd. Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. 

Ik heb zonder overdrijven geschat 3 uur met Ziggo gebeld, meters lang getypt in de chat. En ik heb echt wel meer te doen dan dat, maar het is een principe kwestie geworden nu. 

Zoals u ziet, zal een Ziggo moderator niets doen, zolang u met de helpdesk blijft bellen en daar e.e.a. afspreekt. Op zich is daar natuurlijk niets mis mee, want zolang de helpdesk uw wensen kan uitvoeren en/of uw probleem oplost is dat prima ! Maar vaak blijft men daar doormodderen en/of wordt de ellende alleen maar groter en dan had men beter direct alles door een Ziggo mod moeten laten doen.

U hebt hier nu 'aandacht' van een Ziggo mod, aan u de keuze wie u helpt ! ( ik weet het wel, maar heb gelukkig niet uw probleem 😉 ).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic