Edwin011

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Opgelicht door een Ziggo medewerker: geen Netflix en videoland

Mijn abonnement bij de vorige provider liep af, en ik was aan het rond kijken.

Ziggo had een mooie actie: Een jaar netflix en videoland bij tv en internet. Tevens waren ze goedkoper bij de huidige provider.

ik online ingevuld maar kreeg de installatiedatum niet op mijn gewenste dag. Ziggo gebeld en die vertelde dat als ik het abonnement 2 dagen eerder in liet gaan ik wel de juiste dag kon aanvinken.

Dat kon hij ook wel voor mij doen. Een kleine moeite. Ik duidelijk aangegeven dat ik de actie een jaar netflix en videoland bij tv en internet wilde. Geen probleem.

Geen bevestiging ontvangen.

De dag van installatie kwam, maar het ging niet heel lekker. Monteur alleen de wifi gecontroleerd en weer weg. Het beraadde netwerk werkte niet en daar ben ik een halve dag mee aan het knoeien geweest voordat het werkte.

Ik na een paar dagen eens gebeld hoe het met de actie was: Nee, u heeft een maand gratis internet aangevinkt.  Ik niet, die telefoon medewerker!

Ze gingen er achteraan. 

na diverse mensen te hebben gesproken, die allemaal verkeerde cases hadden aangemaakt.

Ik bleek nergens recht op te hebben en kreeg een korting van €50. verder kunnen we u niet helpen.

Mijn vodafone abonnementen liepen ook af en daar mijn beklag nog maar eens gedaan. Zij kon mij hier wel bij helpen ging het naar de hot seats sturen.

Ja er is een fout gemaakt en we gaan u de codes sturen.

Later belde er nog een meneer die het in de gaten ging houden. Die heeft nog een keer gebeld of ik de codes al had. nou, nee. ik ga er achteraan voor u. niks meer gehoord.

2 weken later nog niks. Een mail gestuurd, en die werd bevestigd dat dat ik dia al had moeten hebben via de mail. De codes worden binnen een paar dagen opnieuw verstuurd.

Weer niks.

Ik weer bellen: nee u hebt helemaal nergens recht op. We kunnen u niet verder helpen...

we zijn ondertussen 4 maanden verder....

Jullie maken een fout, komen uiteindelijk over de brug, maar toch weer niet

 

Dus als je een actie van ziggo ziet: andere provider zoeken

Bij mij gaan er 2 internet+ tv en 4 mobile abonnementen binnenkort naar Delta. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hehe, ik heb eindelijk bericht terug dat er contact met je is geweest. Echt enorm sorry dat dit zo moeizaam moest gaan allemaal :-(.  Ik begrijp dat het wat betreft de aanbieding en verdere vergoedingen nu opgelost is. Super fijn! 

Ook lees ik terug dat je nog wat vragen had over de snelheid die je momenteel op je verbinding behaalt. Daar kunnen we nog even naar kijken! Welke snelheid haal je momenteel (draadloos en/of bekabeld?) 🙂 

Bekijk in context

32 Reacties 32
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

Natuurlijk kan overal iets fout gaan, maar dit is wel héél veel ! Weet u zeker dat u een Ziggo medewerker aan de lijn had en niet een doorverkoper ?

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en/of aanpassen.

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

ik zal het aanpassen.

Ja waren zeker allen ziggo en vodafone medewerkers. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Edwin011  schreef:

 

...ik online ingevuld... 


Ik bedoel eigenlijk meer deze, weet u nog welke url ( internet adres ) dat is/was ? Ik heb nog nooit gehoord van een Ziggo website, waar men "...Een jaar netflix en videoland bij tv..." aanbied. Maar nu ben ik daar ook niet dagelijks naar op zoek.
Als het werkelijk een Ziggo website is ( met die aanbieding ) dan staat u toch wel erg sterk !!


Ps. Delta is een goede keuze, ook ik hoop ooit ( ergens volgend jaar ) daarheen over te kunnen gaan.

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

https://www.ziggo.nl/

net als nu dat ze de sprinters hebben

tv en internet 12 maanden 50% korting

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Edwin011  schreef:

https://www.ziggo.nl/

net als nu dat ze de sprinters hebben

tv en internet 12 maanden 50% korting


Oké, dat is duidelijk !

Wacht u op een Ziggo mod ( het kan een paar dagen duren, ze hebben het erg druk ), hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en u verder helpen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

waarom 2 internet+ tv abonnementen als vragen mag ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dat was dus wel een actie van Ziggo zelf: Claim je Netflix én Videoland vouchercodes | Ziggo

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken, zij kunnen diep in de systemen en/of de juiste mensen bereiken.

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

een privé en een zakelijk

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Edwin011. Jeetje, wat een ontzettende chaos en rotsituatie is hier ontstaan zeg! Ik snap dat je hier absoluut niet blij mee bent. Vooral omdat je steeds maar niets hoort.

Laat ik beginnen met de uitleg dat ik van de particuliere klantenservice ben. Ik kan in de systemen wel de zakelijke klanten ook bekijken en dergelijke, maar ben niet van de zakelijke klantenservice en kan dus ook geen wijzigingen/beloftes doen. 

Wat mij opvalt, wanneer ik je gegevens er bijpak is dat ik een notitie zie van een collega die op 20 september heeft gezegd dat hij het uit gaat zoeken. En dat er 7 oktober nog een belpoging naar je gedaan is. Ik ga kijken of ik hem kan bereiken om te vragen om opheldering en of hij nogmaals wil proberen te bellen, hoewel ik denk dat je dus sowieso nog wel op zijn to-do lijst staat. Heb je de 7e een gemiste oproep gehad? 

Wanneer kan hij jou het best bereiken, mocht hij hierom vragen? 

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

7 oktober geen gesprekken gemist. wat er is gebeld heb ik opgenomen.

Maakt niet uit wanneer er gebeld wordt...

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik heb mijn collega inmiddels gesproken. Hij belt je zsm nogmaals om de zaak door te nemen! 

Om je vast een beetje een beeld mee te geven; hoe stom ook, die vouchers voor Netflix en Videoland zijn er niet meer. Dus die kunnen we ook niet meer geven. Ondanks dat dit de oorspronkelijke afspraak was. Dus er moet denk ik even gekeken worden naar de waarde van die aanbieding en de kortingen die je nu gehad heb (3 maanden gratis + nog een eenmalige vergoeding, volgens mij). Maar hij gaat het allemaal nog met je doornemen! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Edwin011. Ik kreeg zojuist bericht van mijn collega dat hij een tijdje ziek is geweest en per vandaag weer aan het werk is. Vandaar dat het even stil is gebleven vanuit hem. 

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Nou, nog steeds niks gehoord.

Het verbaast me niks.

Ondertussen verwacht ik niks meer van Ziggo.

ZEER TELEUR GESTELD! oh nee, dat was ik al....

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Lycke  schreef:

Hey @Edwin011. Ik kreeg zojuist bericht van mijn collega dat hij een tijdje ziek is geweest en per vandaag weer aan het werk is. Vandaar dat het even stil is gebleven vanuit hem. 


Ziek worden is natuurlijk altijd mogelijk, maar worden zijn werkzaamheden dan niet overgenomen door anderen? Wat gebeurt er met alle onafgemaakt werkzaamheden, afspraken en werkzaamheden die hij voor de afgelopen 2 weken had? Blijven die zo maar liggen?

Ik kan me nu geheel voorstellen dat @Edwin011 alle vertrouwen in Ziggo is verloren, als zelfs de belofte van een Ziggo mod niet nagekomen worden !!

Zo als al geschreven "...Ziek worden is natuurlijk altijd mogelijk...", maar dat kan toch niet betekenen dat alle beloftes en/of afspraken gecanceld worden ( zonder enige notificatie ) ! Als Ziggo hierover een mail had gestuurd ( b.v. dat e.e.a. wegens ziekte langer duurt ), dan zou je nog aan klantenservice kunnen denken, maar nu ....

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

 

Ziek worden kan altijd en daar heb ik ook geen moeite mee. Maar daarna hoor je gewoon weer niks.

ik heb op de mail staan dat ik de actie krijg, en dan opeens weer niet. 

 

Het probleem is Iemand bij ziggo doet iets, of niet, en klaar.  een ander moet het weer op pakken, besluit zelf iets, doet iets en klaar. Daarna krijg je weer een ander aan de lijn, die besluit iets te doen en klaar.  enz. enz.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Edwin011  schreef:

 

Ziek worden kan altijd en daar heb ik ook geen moeite mee. Maar daarna hoor je gewoon weer niks.

ik heb op de mail staan dat ik de actie krijg, en dan opeens weer niet. 

 

Het probleem is Iemand bij ziggo doet iets, of niet, en klaar.  een ander moet het weer op pakken, besluit zelf iets, doet iets en klaar. Daarna krijg je weer een ander aan de lijn, die besluit iets te doen en klaar.  enz. enz.


Ja, het is vaak hapsnap werk. Vooral omdat de voorkant ( de Ziggo mods ) geheel geen inzicht hebben ( en niet krijgen ), wat aan de achterkant met de door hun doorgegeven problemen wordt gedaan.

Maar don't shoot the messenger, misschien kan @Lycke e.e.a. zelf regelen en dit probleem in de minne oplossen.

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Het is zelfs bij de hot-seats geweest, en draait er weer een ander dat besluit zomaar terug....

Edwin011
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Helaas is deze persoon die contact met mij op zou nemen waarschijnlijk niet goed genezen en weer ziek gemeld?

 

@Lycke Het is ook hier zoals de rest van de communicatie en afspraken gaat met Ziggo.

WANNEER KOMT HET GOED????

 

we zijn ondertussen ook hier al weer 3 weken verder

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik ben ook erg verdrietig over hoe dit gaat. Er is mij meermaals beloofd dat er nu echt contact met je wordt opgenomen. 

Ik heb nu 1 laatste poging gedaan met het dringende verzoek vandaag echt te bellen. Morgen werk ik weer. Is er dan nog niet gebeld, dan pak ik het hier verder op (kan eigenlijk niet, ivm zakelijk abonnement, maar dan maar even buiten de normale manier om) en ga ik het met je oplossen.  Ik ben hier dus morgen weer voor je! Beloofd :-). 

Uitgelicht topic