Vraag
Reacties
Oplossing
trebor66
Level 12

Openstaande order/Waarom geen keuze pakket

Kan een moderator bekijken wat de openstaande order betreft bij mijn in MIJN ZIGGO, gisteren terug gegaan in tv pakket. De bevestiging van daarvan heb ik ontvangen, het staat goed in e-mail. Wat moet er dan nog verder worden afgehandeld in de openstaande order?

Ik zit ook bij Vodafone, en heb dus ook een gratis tv pakket, of SkyShowTime of Ziggo Sport Totaal.

Ik had liever Ziggo Sport Totaal als gratis pakket gezien, maar kan me niet herinneren dat ik kon kiezen, sterker nog, het gratis pakket van SkyShowTime staat nu aan als gratis pakket, en Ziggo Sport Totaal kan ik niet kiezen, en dat heb ik nu dus 28 dagen niet meer. Vind ik wel een minpunt. Waarom deze standaard keuze door het systeem? Is dat niet vreemd, ik heb geen keuze optie gezien. Tenzij het ergens in de voorwaarden staat er standaard voor SkyShowTime wordt gekozen:-) Ik kan even niet dieper kijken in MIJN ZIGGO, vanwege die openstaande order, die moet eerst worden afgehandeld. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Qua verwerking van de orders kunnen we het beste dit na het weekend nog eens bekijken @trebor66 Het omzetten zelf is vanuit ons verder mogelijk en zal vrijwel direct omgezet worden. Stuur je maandag nog een berichtje als heads-up? 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
20 Reacties 20
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @trebor66 goed dat je even checkt hoe het nu zit met je bestelling. Wat heb je precies gewijzigd/ opgezegd of besteld? Dan kan ik dat checken in onze systemen. 
Op dit moment zie ik Internet Lite en TV Start Next actief staan. 
Het extra pakket omdat je Vodafone & Ziggo combineert staat nu inderdaad op SkyShowtime, ik begrijp dat je in plaats daarvan liever Ziggo Sport Totaal hebt. Dit kunnen we, als alles wat betreft je pakket en de recente wijziging helemaal verwerkt is, natuurlijk voor je aanpassen. 

trebor66
Level 12
Topicstarter

@Judith dank. Ik zie dat er vandaag een order is afgerond, en er staat er nog eentje open.  Eentje met een einddatum van 7-3-2025.  Zou ESPN compleet kunnen zijn die afloopt per 7 maart.  Al vraag ik me ook af of de omzetting naar Internet Lite en TV Start Next nog niet helemaal is afgerond.  Het zijn wel de pakketten die ik heb gekozen als omzetting, dus dat gaat goed. En kan inderdaad niet meer opnemen. En heb ook de juiste zenders volgens mijn, rtl crime had ik altijd, nu niet meer, en terecht, dus volgens mij gaat het tv pakket goed ook. Alleen toen ik nog verder kon kijken bij het gratis pakket, zag ik dat het gratis pakket op SkyShowTIme was gezet. Niet mijn keuze.  Maar heb ik nog steeds Ziggo Sport Totaal, de zenders zijn nog actief. Dat wil ik ook,  maar het staat niet als gratis pakket , dus je zou zeggen de zenders moeten wegvallen.  Kan er niet dieper op inzoomen in MIJN ZIGGO vanwege de nog openstaande order.

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Internet Lite en TV Start Next staat nu actief @trebor66 , maar het klopt inderdaad dat de order nog bezig is met de verwerking. ESPN Compleet stopt per 7 maart 2025. Omdat er nog een order open staat is het nog niet mogelijk om SkyShowtime te vervangen voor Ziggo Sport Totaal. Dat doen we natuurlijk graag voor je als er geen orders meer open staan. 

trebor66
Level 12
Topicstarter

@Judith  kunnen jullie daar op ingrijpen dan? Toen ik nog verder kon kijken zag ik dat het gratis pakket net was ingesteld op SkySHowTIme(waarom weet ik niet, ik heb die keuze niet gemaakt) en pas een dag of 29 later kon worden gewijzigd.  Anyway moet eerst afwachten wanneer de openstaande order is afgehandeld. Dan kom ik er hier op terug. Gelukkig heb ik nog Ziggo Sport Totaal nu.

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

Kan die order er niet gewoon uit? Die order is er op 23 februari weer ingezet..maar ik wil ESPN compleet houden. Had het ook via KPN maar daar heb ik het niet meer . Dus wil ik het bij ziggo houden.

0 Kudos
HaJee83
Level 12

De keuze voor SST heb je toch echt zelf gemaakt Opgelost: Re: SkyShowTime acitveren lukt niet - Ziggo Community

Het ene moment laat je het vervallen, het andere moment activeer je het weer.

Ook nu ben je in 2 verschillende topics bezig met wijzigingen en vragen. Je realiseert je dat dit alleen maar nog meer onduidelijkheid gaat geven?

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

Nee die reactie van jou zal er bij helpen. Al wijzig ik nog 70 keer wat heb jij daar mee te maken.

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Hi @trebor66

Momenteel zie ik meerdere orders in het systeem staan en het is voor mij onduidelijk wat precies de bedoeling is. Kun je aangeven wat het gewenste pakket is dat je wil?  Is dit internet Lite en tv complete Next, tv start of tv max? Daarnaast wil je Ziggo Sport Totaal als gratis extra, en je wil een ESPN compleet pakket erbij afnemen. Zeg ik dat goed? 

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

Hi @Krista internet lite en tv complete next staat goed.  ESPN Compleet was opgezegd per 7 maart, maar die wil ik graag behouden. 

Die order, of dergelijke orders blokkeren, dat je zelf wat kan wijzigen in MIJN ZIggo vandaar het verzoek of die order kan worden geannuleerd.

Afgelopen zondag is die order even geannuleerd door een collega van je, omdat de wijziging naar TV Complete door te voeren. En vervolgens er weer in gezet(heb ik mail over gehad 23 feb).

Het is de bedoeling dat ik Ziggo Sport Totaal als gratis pakket ga gebruiken, staat nu op Sky Show Time.  Daar heb ik zelf niet voor gekozen.

Om het nog verwarrender te maken, heb ik de zenders van Ziggo Sport Totaal wel gewoon actief op de mediabox, terwijl als gratis pakket onder Mijn Ziggo Sky Show Time staat als gratis pakket.  Dus technisch loopt er ook iets niet goed.

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Duidelijk, bedankt voor de uitleg @trebor66

Ik heb de wijziging voor de doorgevoerd. Echter staan er heel veel orders open, wat kan zorgen voor vertraging. Ik kan in dit geval dus niet garanderen dat het binnen 24 uur is doorlopen. In ieder geval fijn om te lezen dat Ziggo Sport Totaal wel al werkt 😉

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

@Krista dank. Ik kreeg overigens net een sms" je laatst wijziging kunnen we nog niet verwerken vanwege een andere openstaand verzoek. Vanaf 8-3-2025 wordt je nieuwste wijziging  verwerkt" Vind het maar raar dat wanneer je iets opzegt met een opzegtermijn van 30 dagen, dat de boel dan geblokkeerd wordt voor 30 dagen. Geen idee welke techneut dat verzonnen heeft, maar vind het vrij bizar. Dat moet Ziggo toch zelf ook niet willen.

Afgelopen zondag werd de order trouwens geannuleerd (de opzegging van ESPN Compleet), dus waarom dat niet nog een keer kan zie ik even niet.

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

IK wacht het verder af tot 8 maar, zodat het systeem zichzelf opschoont. 

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

Ik kreeg nog dezelfde dag een sms dat de wijzigingen pas per 8 maart zouden worden doorgevoerd, omdat er nog een order open stond.

Kan een moderator checken of er nog iets op de achtergrond staat wat morgen zal worden doorgevoerd? Omdat ik die SMS kreeg over 8 maart.

Ik zie geen openstaande orders staan dus verwacht eigenlijk niet dat er nog wat verandert morgen, maar toch, misschien kan een moderator meer zien.

De order is op 7 maart zou worden afgerond is inderdaad afgerond. ESPN is gestopt. Dat is OK.

ZiggoSportTotaal heb ik nog steeds, terwijl ik dat volgens het tv pakket niet zou moeten hebben. SKyShowTIme staat nog als gratis pakket, ik heb daar nooit voor gekozen. Ik wilde ZiggoSport Totaal maar kon die keuze niet maken, gratis pakket werd gelijk op SkyShowTime gezet. Gelukkig heb ik Ziggo SportTotaal nog. Zo te zien kan ik het wijzigen als gratis pakket per 25 maart 2025. Dat zal ik ook doen.

Geen idee waarom het systeem Ziggo Sport Totaal actief houdt, terwijl het niet sluit met wat in MIJN ZIGGO staat.

Voor nu is voor mij even het belangrijkste dat ik zeker weet dat het systeem morgen niet alsnog iets zal omzetten.

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Voor de check - dubbel - check @trebor66 , dit is wat er in jouw Ziggo pakket zit op dit moment: 
- Internet Lite en TV Compleet Next ( met de eerste 12 maanden € 20,00 korting per maand ) 
- Movies & Series 
- ZiggoGo 
- ESPN Compleet 
- Extra TV pakket naar keuze ( omdat je ook gebruik maakt van Vodafone ) SkyShowtime 

Verder staan er op dit moment geen orders meer open. 

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

@Judith ESPN Compleet is terecht uitgezet per 7 maart(dat betrof de order die vandaag is afgerond, dat is ok).  Die ESPN zenders heb ik ook niet meer, dus dat is doorgevoerd. Toch geef jij aan dat het nog in mijn pakket zit.  

In MIJN ZIGGO kom ik het ook niet meer tegen. 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Klopt helemaal @trebor66 , inmiddels is ESPN Compleet uit het pakket. 

trebor66
Level 12
Topicstarter

Ik zie nu dat Ziggo Sport Totaal niet meer actief, ik denk sinds gisteren, of een misschien een dagje eerder. Eigenlijk is dit systeem technisch juist, want het gratis pakket(omdat ik Vodafone abonnement) staat op SkyShowTime. Daar staat het al een tijdje op, sinds een omzetting van een tv pakket.

Ik heb daar alleen nooit voor gekozen, het werd standaard op SkyShowTIme gezet, geen idee waarom. Vervolgens werd de datum van wijziging van het gratis pakket, ergens in maart gezet, en dat staat inmiddels volgens mij op 7 april 2025. Die datum van wijziging was eerst geen probleem omdat ik nog Ziggo Sport Totaal had, maar nu dus niet meer. Valt daar op in te grijpen door een moderator? Zodat mijn gratis pakket per direct  gewoon op Ziggo Sport Totaal wordt gezet. Of is dat niet mogelijk, en moet ik toch wachten tot ik het zelf kan omzetten(per 7 april 2025).  Dan heb ik drie weken geen ZIggo Sport Totaal, wat ik wel minder zou vinden, zeker omdat ik nooit het gratis pakket heb kunnen kiezen.  Er staat overigens nog een order open die eerst moet worden afgesloten(dat loopt via een ander bericht). Het gaat me er meer om of het door een moderator is aan te passen, niet nu, maar wanneer de openstaande order van 10 maart is afgesloten.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Qua verwerking van de orders kunnen we het beste dit na het weekend nog eens bekijken @trebor66 Het omzetten zelf is vanuit ons verder mogelijk en zal vrijwel direct omgezet worden. Stuur je maandag nog een berichtje als heads-up? 🙂

0 Kudos
trebor66
Level 12
Topicstarter

Dank. Van de openstaande order, zijn twee van de drie stappen uitgevoerd. Ik kom er maandag op terug.