Marie2

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen van Ziggo en Vodafone

Hallo ,

 

Kunt u mijn koppeling Vodafone en Ziggo ongedaan maken

Alvast bedankt

Marie2

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @Marie2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten op iemand van Ziggo om je Vodafone en Ziggo account los te laten koppen. Ik heb hier nu even iets geplaatst en dan valt het Ziggo op en komen ze je graag helpen. Ze zullen dan je gegevens van elkaar los koppelen en dan moet het weer goed werken. Lukt het daarna niet goed met inloggen, probeer dan even te wisselen met inlog en wachtwoord, dat wil soms nog wel eens door elkaar lopen. Dat je dan niet denkt er helemaal niet meer in te kunnen 😉

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Geef je gegevens op deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)

Bekijk in context

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Marie2, welkom hier. 

 

Ik wil je graag helpen om de koppeling tussen Mijn Ziggo en My Vodafone ongedaan te maken. Als ik de koppeling voor je verwijder, dan gaat 1 van je accounts automatisch eerst verloren. Daarna moet je dus opnieuw registreren voor dat account. 

Ik heb nu je My Vodafone account eruit gehaald, omdat aan je Mijn Ziggo account ook Ziggo GO en je Community account verbonden zijn. Je moet nu dus opnieuw registreren voor My Vodafone. 

 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan weten!

Bekijk in context

9 Reacties 9
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @Marie2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Wat vervelend dat je al zo lang zit te wachten op iemand van Ziggo om je Vodafone en Ziggo account los te laten koppen. Ik heb hier nu even iets geplaatst en dan valt het Ziggo op en komen ze je graag helpen. Ze zullen dan je gegevens van elkaar los koppelen en dan moet het weer goed werken. Lukt het daarna niet goed met inloggen, probeer dan even te wisselen met inlog en wachtwoord, dat wil soms nog wel eens door elkaar lopen. Dat je dan niet denkt er helemaal niet meer in te kunnen 😉

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Geef je gegevens op deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)

Marie2
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt zover,

ik heb de gegevens aangevuld. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Marie2, welkom hier. 

 

Ik wil je graag helpen om de koppeling tussen Mijn Ziggo en My Vodafone ongedaan te maken. Als ik de koppeling voor je verwijder, dan gaat 1 van je accounts automatisch eerst verloren. Daarna moet je dus opnieuw registreren voor dat account. 

Ik heb nu je My Vodafone account eruit gehaald, omdat aan je Mijn Ziggo account ook Ziggo GO en je Community account verbonden zijn. Je moet nu dus opnieuw registreren voor My Vodafone. 

 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan weten!

Marie2
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor het ontkoppelen. Ik kan nu weer in mijn ziggo 🙂 Het lukt alleen nog niet om in te loggen in ziggo go. Ik gebruik daarvoor dezelfde inlog gegevens als mijn ziggo. 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Ik zou nog even een nieuw wachtwoord aanmaken. Misschien dat het dan wel weer lukt. 

Marie2
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het ww inmiddels  veranderd, maar de ziggo go app geeft nog steeds aan dat mijn gebruikersnaam of ww niet klopt. 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Misschien dat @Marije nog even met je mee wil kijken. Ze zal je bericht oppakken. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Geheugen en cache van de App wissen, App afsluiten en App weer openen, dan nieuwe wachtwoord proberen 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Fijn dat het inloggen op Mijn Ziggo weer lukt @Marie2! Normaal gesproken zijn die gegevens ook te gebruiken voor Ziggo Go. Spijtig dat het online tv kijken nog niet lukt!

Heeft de tip van Template toevallig geholpen? Anders kunnen we je Mijn Ziggo account ook verwijderen, zodat je daarna een heel nieuw account kunt maken. Laat maar weten als dat nodig is 🙂

Uitgelicht topic