Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Tbee
Level 1

Ontkoppelen Ziggo en Vodafone bij overname Ziggo contract

Hallo Ziggo,

 

Ik wilde graag mijn Ziggo en Vodafone ontkoppelen. Mijn Ziggo contract is overgenomen door iemand anders, maar de Vodafone heb ik nog steeds. Ik wilde dus graag ontkoppelen en de nieuwe persoon toegang geven tot mijn ziggo. Ik hoor graag hoe verder.

 

Bij voorbaat dank voor de hulp!

 

@Cecilia @Mariska  @Mark 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
3 Reacties 3
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik ga dit even aan ze voorleggen dan wordt je benaderd door ze.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

0 Kudos
Tbee
Level 1
Topicstarter

Beste Dave,

 

Ik had al gelezen dat deze er moesten staan en heb gezorgd dat ze erin staat.

 

Dank voor de info,

 

Tbee

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Tbee en welkom op de Community,

Goed dat je contact met ons opneemt! Ik begrijp dat jouw contract recent is overgenomen en daarmee dus ook het Mijn Ziggo account. Ik kan het account voor je ontkoppelen, alleen zie ik in je profiel volgens mij niet het juiste huisnummer. Zou je ter verificatie een privébericht willen sturen met daarin de volgende informatie.Je stuurt mij en een privebericht door op mijn profielnaam te klikken en dan voor "Een bericht verzenden" te kiezen. 

- Postcode en huisnummer (plus toevoeging) van het adres waarom het gaat
- Laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- De Mijn Ziggo gebruikersnaam

Als ik deze gegevens van je heb kan ik het account voor je ontkoppelen en resetten. 

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten,

Paul

0 Kudos